Folo Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 jeg har noen problemer med å se filmer på min bærbare, for det første hakker det, og for den andre er lyden skev. men dette funka fint tidligere, kan det ha noe med å gjøre at filmen er (Kraftig)fragmentert? og hvor stor sansynlighet er det for at win klarer å legge en stor fil etterhverandre på en liten harddisk (18,5 GB)? eller kan det være noe annet som er feil? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Du kan jo prøve først å defragmentere da... Dessuten kan du sjekke om DMA er aktivert. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 sant nok, men problemet er at jeg må slette en del filmer for å kunne få til en god defragmentering..men det jo heller ikke vist å ha filmene når en ikke kan se dem i akseptabel kvalitet.. :smile: :sad: ok, hvor er det man kan velge dma i winXP? hater å lete etter slike ting.. _________________ Aopen AX34 PRO II, PIII 800Mhz @ 840Mhz Gefore3 Ti200 128MB @ ?? 256 SD Promise Ultra133 Controller TX2 IBM 46GB :smile: IBM 80GB :smile: WD Caviar 120GB [ Denne Melding var redigert av: Folo på 2002-05-28 14:54 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 14:52, Folo skrev:sant nok, men problemet er at jeg må slette en del filmer for å kunne få til en god defragmentering..men det jo heller ikke vist å ha filmene når en ikke kan se dem i akseptabel kvalitet.. :smile: :sad: Noe må du ofre :smile: Quote: ok, hvor er det man kan velge dma i winXP? hater å lete etter slike ting.. Control Panel | System | Hardware | Device Manager. Properties for harddisk/cdrom-kontrolleren. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 ja, noe må offres, regner med at du mener "DMA if avaliable" takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå