Gunder1 Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Jeg har 1.4 tbird, 256 ddr ram, ata100 60gb pro 2 gts 64 ddr 4.5 ns. Hva/hvilken forskjell vil jeg merke, jeg kjører W2k sp2 ) Lenke til kommentar
ddrojoa Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Hvis du ikke har problemer med maskinen, vil du ikke merke noen forskjell i det hele tatt. 4 in 1 er drivere til bla. IDE, AGP og chipset som er laget av produsenten av maskinvaren (hovedkortet). Sannsyneligvis er det bare ved kjøring av spesielle testprogram at du vil se en endring. Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Det er ikke helt riktig at man ikke vil merke forskjell. En av de mest merkbare forskjeller jeg merket, var at maskinen ble raskere til å "bytte task". For eksempel, jeg driver en del med tung 3d-rendering, og den kan da stå på max load i timer/dager. Før SP2 så var det å bytte program mens dette pågikk en pine. Etter SP2 er det helt topp. 4in1 er essensielt å installere. Blant annet CPU to AGP bridge og annet snask som trengs. Legg dem inn. Pål Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 13. november 2001 Forfatter Del Skrevet 13. november 2001 jeg la inn 4.35 igår, det var en masse restarting og installering (hadde vist lagt inn ver3.0) etter siste restart får jeg feilmld om at en registerføring feilet, denne mld kommer hver gang jeg starter nå?? Anyone! ( Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Ikke merke forskjell?? For meg i quake 3 er det snakk om en endring på ca 30-40 fps med og uten Via drivere, så jeg vil nok tro at du vil merke noe ja. Systemet virker raskere ellers og. Abit kt7a-raid Amd 1200 mhz Prosessor Geforce 2 Gts IBM75GXP(hold dere unna denne modellen) 2 x 45gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå