magnetxx Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Skal kjøpe 925XE er det noen tester av dei korta?,Asus var best av X korta så det blir kanskje ASUS P5AD2-E Premium,men lurer litt på ABIT Fatal1ty AA8XE .Msi sitt X kort var og bra i test ,har veldig gode erfaringer med Msi kort så eg vurderer det og.Er det noen som veit/meiner noe om disse korta. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Min stemme går til : Asus Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 tror abit fatal1ty kortet er raskere... Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har ikke hatt Intel CPU'er nyere enn pentium II, men jeg ville gått for Asus. Har alltid hatt gode erfaringer med Asus-hovedkort. Jeg har Abit for øyeblikket og det funker helt greit, men mitt neste blir Asus helt klart. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sier ikke at Abit kortet er dårlig, men at jeg holder mer med Asus av erfaring. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sier ikke at Abit kortet er dårlig, men at jeg holder mer med Asus av erfaring. So do I.. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg mener kort og grett ABIT, jeg har selv AA8 og der får du mye for pengene. Uguru kokken jeg fikk med også er ett fantasktisk verktøy. Jeg har en kamerat som asus , den til 925x. Den virker, men med den råe biosen til abit , "uguru" så kan du endelig føle deg 100% sikker. Angrer ikke 1.sek. , men gå for fatal1tY! Endret 22. november 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har Abit nå, og er meget fornøyd med det, men det Asus kortet gjør utslaget om at jeg velger Intel igjen neste gang, frem for AMD. Og det Asus kortet sitter i min nye PC i slutten av februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå