PcProffen Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg trenger litt hjelp. Har nettop kjøpt en dvd-rom til pc'en, og skal selvfølgelig begynne å se filmer med den. For meg er lyden halve opplevelsen ved en film, jeg regnes vel snart som fast inventar på Collosseum kino i Oslo :smile:) Og B&W høyttalere. Lenke til kommentar
ospenis Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Har selv audigy, og er fornøyd med lyden. Men det bruker en ekstra slot/enhet i kabinettet til gameporten som er separat. Lenke til kommentar
jag Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Har sbLive!5.1 bulk, gjør nytta det og, bruker SPDIF ut. Lenke til kommentar
PcProffen Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Så det er altså ingen lydmessige forskjeller på korta? de 300 kronene ekstra er bare for gaming-porten? ....Eller? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 audigy har litt meir avansert eax lyd system, men er det verdt 300kr meir må du ikkje spørre meg om Lenke til kommentar
PcProffen Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Ingen her som vet noe mer om dette..? plis? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Audugy har jeg hørt har bedre lydkvalitet, men vet ikke om dette har noe å si når man bruker s/pdif utgang... audigy koster jo bare 800 på komplett butikken hvis du bor inærheten av en.. (www.komplett.no) Tror også spesifikasjonene til audigy er endel (signal to noise ratio osv), bedre ettersom det er mye nyere også. sb live 5.1 er jo bare et live kort med en ekstra kanal og en dd decoder. hvis du har såpass anlegg tror jeg at du burde slenge i de 300kronene mens du først er igang. 300 er vel ingenting når du driver med nad og b&w:) Lenke til kommentar
PcProffen Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Ja det sluker penger å kjøpe slikt utstyr.. Men nå har jo både forsterkeren og høyttalerne eig liv etter de er innspilt og behandles pent.. :smile: Går for audigy da jeg. Takker og bukker Lenke til kommentar
oceana Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 audigy har mer avansert proseserings teknologi for lyden. kortet har blitt bygd slik at det tar mer over for pc'n til å reprodusere lyden i forhold til 5.1 korta og andre tidligere kort.... Ville kjøpt audigy jeg-...:smile: selv om det 5.1 jeg har funker fett nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå