jespah Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Når jeg skal brenne en film, med filformat avi., får jeg det ikke til. Brenningen starter, men så stopper den og det kommer opp en melding om at fila er for stor for cd'n. Det står at størrelsen er over 1000 MB, noe som ikke stemmer. Det er jo vanlige filmer med størrelse opp til 700 MB, og jeg bruker cd'er med kapasitet på 700 MB. Jeg bruker Nero som brenneprogram. Jeg har ikke fått brent en eneste film enda så dette er rimelig irriterende. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 du brenner vel som dataCD og ikke som VCD/SVCD? hvordan er det med overburn opplegget? File->Preferences: Expert features Lenke til kommentar
jespah Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 du brenner vel som dataCD og ikke som VCD/SVCD?hvordan er det med overburn opplegget? File->Preferences: Expert features Var nettopp det jeg gjorde. Prøvde å brenne som data CD og det funka. Tusen takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå