torgros Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har nå vært ute og kjøpt meg plater av 10mm kryssfinér. Skal sette dem sammen til en kasse på 55cm x 30cm x 65cm. (ja det er stort) Denne kassa kommer til å måtte tåle en trøkk.. Hvordan kan jeg sette platene sammen på best mulig måte uten at det blir stygt. Skal jeg bruke lim, treplugger, skruer , spiker........ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Dedt beste vil bli å lage en invendig ramme. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ikke bruk spiker vertfall.. Lag en ramme som du legger plate utenpå. PS: lag en worklog du Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du kan jo prøve med trelim, men jeg mistenker at det ikke vil holde så veldig bra. En innvendig ramme er en god idé ja. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du kan sinke sidene sammen, om du gjør det nøyaktig og bruker litt tid på det, er sinking det beste.. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Tror dere at skruer og trelim ville virket? En innvendig ramme blir vanskelig å få til ettersom det er mye slik som hk-brett osv som skal inn etterpå. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det vil ikke bli stabilt nok. Lag en ramme, og flytt litt på hk brettet Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Send en pm til snekkern da å spør hva han mener. Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hva med å frese spor og så lime? Vet du har fres Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hva med å frese spor og så lime? Vet du har fres LIM BLIR IKKE SPABILT NOK! Litt risting, og knus. Endten så bruker tu tykkere matriale, eller så lager du deg en ramme. Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Tror ikke han har så stort behov for å hive runndt på kabinettet, i og med at han har vert på et lan i sitt liv, og sikkert ikke kommer til å gå på så mange. +fresing og lim skal holde i massevis, kansje du ikke forstor hvordan jeg mener med fresing, får se om jeg får slengt inn et bilde i morgen av hvordan jeg mener.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du er klar over at det er 10mm kryssfinner+ en belasting på20-30kg Løfter han kabinettet kan ting løsne. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tror dere at skruer og trelim ville virket? På 10mm kryssfinner? :!: Nei du, skruer vil ikke være noe god løsning... Og som andre har sagt, lim holder ikke. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Tror jesg skal klare å lage en ramme på alt untatt der hk-brettet skal stikke ut. Fresen står klar ja, men forstår ikke helt hva du mener stian.. Skal nok finne noen bilder av platene osv snart. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 lurer litt på dette jeg og. lime på trerammen? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Har startet nå.. Bruker en firkantlist på ca 3 x 3 cm som platene limes deretter skrus på. Kameraet er utladet så ingen bilder.. Håper på å slenge ut en worklog i kveld Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 nei vel, bare overse mitt forslag som faktisk er det beste her... bare spørr noen som kan det, f.eks "snekkern" Lenke til kommentar
torgros Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 nei vel, bare overse mitt forslag som faktisk er det beste her... bare spørr noen som kan det, f.eks "snekkern" Sinking ville bli veldig strevsomt med mine verktøy =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå