Lebowski Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har et stort problem, jeg kjøpte half life 2 her om dagen og så dum som jeg var så jeg ikke at det var DVD rom. Nå sitter jeg her uten dvd"leser" på pcen og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har prøvd og gå inn på steam og browse games og skrevet inn cd keyen men da kommer det bare opp: please insert your half life 2 retail standard cd or dvd into your drive. Hva kan jeg gjøre?? Må jeg kjøpe dvdrom??? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Er det ikke mulig å preloade HL2 og så skrive inn CD - Key ? Lenke til kommentar
Lebowski Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Har kjørt ALLE preloadene som har kommet, har cd key, MEN MÅ MAN BRUKE den jævla dvden? er så kjipt!!!! Hjelp meg og finne det ut PLS Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har kjørt ALLE preloadene som har kommet, har cd key, MEN MÅ MAN BRUKE den jævla dvden? er så kjipt!!!! Hjelp meg og finne det ut PLS Prisguide - DVD-rom Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) DVD-Rom er nok løsningen. ja. Endret 20. november 2004 av Rafael Lenke til kommentar
Lebowski Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 jj får vel kjøpe det da.. ÅH så må jeg vente enda mer.. Trodde endelig det var tid for og game når jeg satt der med spillet i hendene, også funka det ikke jeje jeg overlever nokk!! Takk for hjelpen folkens :!: Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Bare så du vet det til neste gang du poster så har Halflife (alle titler i serien) eget forum her. Halflife delen. Ontopic: Å kjøpe Dvd-rom er vel det mest langsiktige, ellers kan du vel laste det ned med steam. Er ikke helt sikker på det, men ville anbefalt å kjøpe en DvD-rom. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Feilpostet og meget lite beskrivende emnetittel. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg