eranro Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Hei.. Plutselig en dag så hadde "system-fonten" skiftet til å være Italics-format. Tekst på dagbladet.no og mange andre steder står med italics og ikke normal. Tenkte det bare var en instilling i IE, men nå brukes den fonten på f.eks. ZoneAlarms pop-up når det spør om tilgang! Jeg har googlet, men det er tilsynelatende få som har dette problemet, og de som spør, har ikke fått et tilfredsstillende svar... Hva kan jeg gjøre med dette? Uten å måtte formatere. Edit: Dette er Windows XP Pro SP1. Endret 20. november 2004 av eranro Lenke til kommentar
eranro Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Vet det er få som har hatt dette problemet, men likevel.. Det må finnes en løsning på det! Beklager å bumpe emnet, men håper noen riktige personer leser dette.. og hjelper meg... Lenke til kommentar
eranro Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 På dette forumet er det vanlig tekst, mens på Gamespots forum f.eks. er det Italics. Og på Dagbladet.no. Og på Zonealarm-popups. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hei eranro, hva mener du med " Italics " ser det kanskje sånt ut: FÃ¥ tilgang til de siste oppdateringene av datamaskinens operativsystem, programvare og maskinvare. Windows Update søker pÃ¥ datamaskinen for Ã¥ se hvilke oppdateringer som kreves, og gir deg en liste over oppdateringer som er skreddersydd for deg. jeg får dette opp i norske windows update og av og til når jeg går videre i en link ut fra en norske side in IE6. bruker jeg " Firefox " er alt helt normalt. gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå