Azton Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Disken er en WDC 200GB kjøpt i sommer. Jeg tror DC++ har noe med saken å gjøre. Jeg startet det opp, så begynte det å hashe. Det hashet den ene hdd'en helt fint, men så bare stoppet den. Så gikk jeg inn på den andre hdd'en, og da var det bare masse mapper med rare filnavn (slikt firkant-tegn osv). Jeg rebootet, og nå står det at disken ikke er formatert noen som vet råd? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Sikker på at du ikke har endre fat(fil) systemet? Det gjøres vel i bios.. feks vis du skal ha linux. eller er jeg på jordet nå? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Endre filsystemet i BIOS? Sorry, men du er nok på jordet der, ja. Kan jo spørre om du har oppdatert XP, eller kjører gammel XP uten SP1? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Den var litt drøy ja jeg kjører winxp med sp1 ja. Jeg bare formaterte , hadde ingen viktig data der uansett. Men takk for forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå