Arsenal_RULES Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Vel, likte veldig godt at de hadde med, noen av forgjengerne, spes Battle Creek (Beaver Creek)! Men min favoritt bane er lett Zanzibar! Stor, fin og glimrende! Endret 20. november 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
mago Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 var mest glad for at de hadde beholdt det mest spilte/populæraste multiplayermappet "Blood gulch" som nå blir kalt Coagulation (en del modifisert og med forbedra texture) men nå har jeg ikke testa alle enda Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Liker i SP siste bane, The Great Jurney eller hva den heter- I MP liker jeg beste Coagulation, fordi den er så åpen. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Coagulation og zansibar er best.....de uten kjøretøy synes jeg er kjedelig Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Coagulation, jepp den er genial, håpet så inderlig at de skulle ta den med, denne gangen også!!! Har funnet noe helt syk bra'e sniperspots på Coagulation, det er helt sykt bra (snakker ikke om det vanlige stedet). Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) MP:Foundation er også litt kult synes jeg Har ikke gjort meg opp noen mening om hvilket SP-brett som er kulest, liker i grunnen alle rett og slett. Var så mange flotte øyeblikk gjennom hele spillet, at det blir umulig for meg å velge ut en bane. Endret 21. november 2004 av StaBBer Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Yndlingsbrett singleplayer må være Outskirts. I multiplayer er det nok Beaver Creek (fordi den er så liten og det er altid mye som skjer). Lenke til kommentar
bolthorn_master_chief Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 d må jo vere på MP: Beaver Creek.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Zanzibar er jo konge på Multiplayer da Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Liker godt Foundation. Massevis av pistoler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå