White Fox Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvilke "ting" kan overklokkes i en bærbar pc og er det forsvarlig?? Hvilke programmer trengs og hvordan gjøres det?? Fint med litt detaljer siden jeg er helt grønn når det gjelder overklokking. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 "Forsvarlig". Vel, nei. Jeg vil ikke påstå at det er forsvarlig. Kommer jo litt an på maskinen selvfølgelig, men sånn jeg har forstått er ferdigbygde maskiner ikke veldig egnet til overklokking. Mest fordi de forskjellige komponentene er tilpasset hverandre. Om du likevel har lyst til å prøve bør du lese overklokkingsguiden på overklokking.no Trenger vel egentlig ingen programmer så lenge du har tilgang til BIOS. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Man må også ha en bios som gir mulighet for å stille på det man vil stille på. Det har jeg skjønt er vanskelig å oppdrive på laptoper... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 ok.. takk fro svar.. har denne maskinen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå