danidogg Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Bare tilfeldig når jeg spiller half-life 2 så stopper alt, og halflife kræsjer.. hva kan være feil. legger ved screenshot av erroren jeg får. pc specs AMD64 939 3500+ POV 6800 GT 256 ddr3 Crucial Ballistix pc3200 1024 ddrram kjører directx 9b(det kræsja også med 9c) Endret 20. november 2004 av daNi_Real Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hadde samme feilen når jeg skulle spille cs source beta for første gang, fant ut feilen, men jeg husker ikke hva det var :S Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ser det er enkelte som snakker om noe lignende på shacknews: http://www.shacknews.com/ja.zz?id=9009578 Har du satt steam til å autooppdatere? Hvis ikke kan det jo være en idé å oppdatere. Google har flere referanser til problemet, her f.eks: http://forums.csbanana.com/archive/index.php/t-28897.html Lenke til kommentar
danidogg Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 hadde samme feilen når jeg skulle spille cs source beta for første gang, fant ut feilen, men jeg husker ikke hva det var :S finn ut da!! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nvidias toppkort har problemer her og der.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nvidias toppkort har problemer her og der.. Det ser da ut til å være jevnt fordelt over ati og nvidia dette her. Har nok ingenting med skjermkortet å gjøre men vil mest sannsynlig være programvare relatert. Lenke til kommentar
BillyPilgrim3 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Sjekk "Steam News". Det er mulig å kjøre en sjekk for å verfisere at Steam-filene ikke er korrupte. Steam Client Update Released November 19, 2004, 11:03 pm · valve A small number of Half-Life 2 customers have been experiencing problems while playing the game, and we have traced these issues to corrupt Steam cache files. We've released a Steam update to help resolve these issues. If you have been experiencing problems such as crashing during gameplay or startup of Half-Life 2, please restart Steam and then click on one of the links below. Steam will then automatically verify your cache files. The verification process will take roughly five minutes to complete. To validate Half-Life 2 click here To validate Counter-Strike: Source click here To validate Half-Life: Source click here We're also investigating a solution for the sound skipping problems a small number of users are running into. We'll have a solution for this as soon as possible. Lenke til kommentar
TaLo Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hadde samme problem med dette ordnet seg etter jeg klokket ned FSB'en, så hvis du har en overklokket CPU prøv å klokke ned littegrann. Kjører forresten AMD 64 3200+ 1MB på et MSI K8N Neo Platinum hovedkort med 1GB Corsair XMS3200 CL2 og ATI X800XT PE Lenke til kommentar
danidogg Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Hadde samme problem med dette ordnet seg etter jeg klokket ned FSB'en,så hvis du har en overklokket CPU prøv å klokke ned littegrann. Kjører forresten AMD 64 3200+ 1MB på et MSI K8N Neo Platinum hovedkort med 1GB Corsair XMS3200 CL2 og ATI X800XT PE ingenting er overklokket her! Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det kommer vel frem av feilmeldingen at minnet ikke kunne "leses". Jeg ville da prøvd å teste ut en og en minnebrikke for å se om det fremdeles kræsjer (Hvis du har 2x512mb, som er mest sannsynlig) Kjør også en runde med memtest86... Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Bare tilfeldig når jeg spiller half-life 2 så stopper alt, og halflife kræsjer..hva kan være feil. legger ved screenshot av erroren jeg får. Fikk akkuratt samme feilen en periode, og det kunne veksle mellom hvor lenge det gikk i spillet før jeg fikk feilmld. Mitt problem var nok at jeg hadde 2 forskjellige rambrikker, en Twinmos og en Crucial, og da jeg fjernet den ene fikk jeg aldri mlden igjen..men bare i Halflife jeg har opplevd dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå