eirikarn Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hei kan noen svare meg på om strømforsyningen til bærbare pc'er sitter på hovedkortet ? jeg har en green g551 (tror jeg..) på forhånd takk Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Vanligvis sitter strømforsyningen ekstern på en bærbar datamaskin. En klump med ledning som forsyner den bærbare datamaskinen med 12 volts strøm. Lenke til kommentar
eirikarn Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 så du mener at dersom strømforsyningen blir ustabil vil det ikke være nødvendig å skifte hovedkort ? Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nei, ikke hvis det er noe galt med selve strømforsyningen. Det beste hadde vært å få tak i en annen lik strømforsyning og prøve på din datamaskin, eller prøve din på en annen, såfremt strømforsyningen passer. Lenke til kommentar
eirikarn Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 d er selve "tuppen" som sitter i maskinen som er ustabil.... ledningen er det ikke noe galt med... (ikke akkurat noen dataekspert jeg, så sliter litt med forklaringene...) :=) Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Mener du at pluggen som sitter går inn fra ledningnen til datamaskinen er dårlig? Eller er det et problem med at maskinen er ustabil p.g.a strømmen? Lenke til kommentar
eirikarn Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 maskinen funker stabilt og fint, og den lader fint (når den lader...) pluggen som går inn i maskinen er dårlig.... virker som den sitter løst... any clue ? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du har dårlig kontakt i ledningen du bruker når du skal lade altså? Nå er ikke jeg kjent med den maskinen så jeg vet ikke helt om det er noen enkel måte å fikse det på, men å bytte hovedkort i den vil du nok ikke trenge. Anbefaler deg å kontakte de du kjøpte maskinen av å høre med dem. Du kan også google litt rundt etter lignende erfaringer med like maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå