oljones Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hei Jeg er bak en brannmur, men jeg har forstått det slik at jeg kan leie en proxy server for å kunne bruke div nedlastings program og spille via nettet. Er det noen som vet hvor jeg kan leie en slik proxy server,og er det noen som vet om det jeg tror jeg kan gjøre faktisk går ann ? eller kanskje noen har noen tips ? mvh oljones Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du kan jo sikkert alltids leie deg en server en plass hvor du selv installerer og setter opp en proxy til formålet. Noen ISP'er tilbyr også proxy til sine kunder (f.eks Telenor) som du kan bruke. Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jones du kunne ha spurt meg da "skuffa" Lenke til kommentar
oljones Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 hehe du var jo ikke på nett kjøpte hl2 i går, men fikk ikke registrert det.. må komme meg på nett... Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ok så andre får med seg det oxo: Gå og sjekk ut www.hopster.com (har god erfaring med den selv) sjekk ut http://www.socks.permeo.com/index.asp Med denne får du brukt socks selv om programmet ikke støtter det, les HL2 og andre spill. Hvis noen kjenner til billigere/gratis alternativ med lik hastighet og stabilitet som hopster kom med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå