roolf Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Kan du pinge xboxen? eller får du time-out melding? Lenke til kommentar
Xeno Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Kan du pinge xboxen? eller får du time-out melding? Det funker å pinge boxen, ja... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 En rar myte jeg har hørt er å snu kabelen, det er helt merkelig, men det har vist hjulpet noen, muligens brudd på kabelen som har lirket seg på plass eller noe, verdt et forsøk kanskje. Vil nok helst tro det er noe rart med PC'en din, prøv å ta med Xbox'en og nettverkskabelen til noen som har PC å se om det går bra å sette opp "nettverks linken" der. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ja, det er veldig nøye, at den er krysset. Den trenger ikke være krysset men da må den innom en switch\router\hub vis du har rett Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 En rar myte jeg har hørt er å snu kabelen, det er helt merkelig, men det har vist hjulpet noen Det har vel ikke noe med kabele å si, det har med hvilke enhet du først kobler til. Opplevde dette i mitt LAN her hjemme for en stund siden. Måtte koble kabelen FØRST til switchen så til dataen, omvendt rekkefølge virket ikke. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Bra jeg så denne posten , innspirerte meg til og lage en liten quide :!: Edit : Quiden Endret 24. november 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå