Kyppre Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hei, jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en oppgraderingspakke til dataen min, og bygge det inn i et nytt kabinett sammen med deler fra min gamle data. Deretter tenkte jeg at jeg skulle kjøpe nye deler til å erstatte de gamle delene i den nye dataen og sette de gamle tilbake i den gamle (så jeg har 2 komplette dataer). Jeg bruker hovedsaklig dataen til å spille på, jeg trenger ikke det aller beste, men noe som takler dagens spill bedre enn min nåværende data!(1,1ghz AMD, Radeon 9000... ) Dette er delene jeg tenkte jeg skulle begynne med: AMD Athlon 64 3400+ 2.4 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED Crucial PC3200 DDR-DIMM 512MB CL3 5ns Unbuffered, Non-parity, 2.5V, 64Meg x 64 Asus K8N Moderkort för Socket 754 nForce3 250,SATA,LAN,ATX,Raid,Ljud Noe jeg burde kjøpe\ ikke kjøpe isteden? Jeg hadde tenkt til å investere både i nytt skjermkort og ram etterhvert, hva er å anbefales da? Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Pris på skjermkort og ram? Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Hei, Skjermkort 1-2000kr og Ram 1000kr Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15179 Dette er bare noen forslag. Edit: syntes det sto 1200 for skjermkort jeg *Finne ny link* Ny link Endret 20. november 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 hmm det skjermkortet så da bra ut, inbiller meg liksom at 256mb er bedre uansett jeg (vet at det ikke stemmer, men har stemmer i hodet mitt som sier det). Burde jeg f.eks vurdere en Intel prosessor isteden for det jeg har funnet fra før? Jeg sverger liksom egentlig til AMD (har god erfaring med det) men er åpen for Intel også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå