cindy100 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hei, jeg har en venn i n. norge som har en videofilm, tatt opp i hellas i sommer, som jeg gjerne ville se... er det mulig å sende dette over nett?? eller må fila brennes og sendes meg med snailmail...??? vi har begge 2045/250 hastighet.. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 IRC, DC++ alt er mulig Lenke til kommentar
sssh Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jepp, mye er mulig.. Men jeg vil anbefale å ligge unna overføring via MSN, de har en lei tendens til å bryte overføringa av uvisse årsaker. Spesielt kjipt når det gjelder store filer som i ditt tilfelle. Da er det bedre å stykke fila opp i zip på 100MB eller så.. Bruker selv DC++, og det er helt genialt. Men det krever litt kunnskap for å bruke dette programmet, spesielt i deres tilfelle.. Lenke til kommentar
cindy100 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Hei, tusen takk for svara, jeg kjenner til dc++, tenkte ikke at jeg kunne bruke det programmet...fixer jeg det ikke så zipper vi Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 For å få bedre hastighet, sikkerhet osv bør dere heller bruke FTP. En person setter opp en server med f.eks FileZilla: http://sourceforge.net/projects/filezilla/ Lager en bruker og gir den brukeren tilgang til mappen hvor filen ligger. Den personen må også åpne en port i routeren sin, default port for FTP er 21, men du kan velge hvilken du vil så lenge du velger samme i FileZilla server configen. Lenke til kommentar
cindy100 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 hei, vi prøver det også!! tusen takk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå