Gå til innhold

X800XT PE tempraturer?

docf666

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg et Sapphire X800XT PE kort og jeg lurer på hva "Idel" og "Work" tempraturen til kortet er hos andre som har samme kort?

Hva som er ideal tempraturer og max tempraturer til kortet også, hvis noen vet det? :hmm:

Legg også inn X800XT og X800PRO tempraturer også, så de som trenger det kan se etter!

For å finne temp bruk ATItool! http://www.techpowerup.com/atitool/

ATITool har ganske bra OC funksjon og lignende verktøy som passer til de fleste ATI kort :thumbup:

Min Sapphire X800XT PE:

Core 520/Mem 560 (uten OC)

42-43 grader "Idel"temp og 45 grader "Work"temp.

Mvh

[WarRUs]AlucarD alias DocF666 :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svarene :thumbup:

Så høyeste limit på load temp bør være ca 60 +grader?

Eller har ikke det noe med saken å gjøre, skal jeg bare OC gradvis oppover til jeg ser "artifacts" mens jeg kjører for eks. 3dmark05? Kanskje noen vet hvor mye du kan OC Core og Mem. på et Sapphire X800XT PE AGP-kort uten å bytte ut noe?

Har org. kjøling på kortet men det står inni et Thermatake kabinett (6 vifter). Vurderer noe annet tårn (Vapochill kanskje :hmm: ) Men holder på å oppgraderer innmaten i maskina, og det ser ikke ut som jeg kan oppgradere tårnet med det første.

Mvh

[WarRUs]AlucarD alias DocF666 :D

Lenke til kommentar

overdrive klokker kortet ditt til høyest mulig ytelse uten at det tar skade av klokkinga(det er det som står i help fila som følger med programmet, men jeg trø ikke bruke dette).

x800 kortene tåler varme opp til 100grader før de begynner å ta skade av det, men det er ikke smart å ha kortet gående på denne varmen lenge!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...