Sponis Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Eg tenkte å sette opp eit trådlaust nettverk her heime. No har eg adsl. Eg vil fortsett å ha vanlig adsl på denne maksina, men vil kople ein anna maskin til samme forbindelse trådlaust. Kva utstyr bør eg kjøpe? Er det mulig å ha ruteren 10 meter med 3 meter utendørs vekk frå motakeren? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302154&view=detailed Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Er det lett å sette opp? Kor mange mottakere fpøger det med? Er det lett å kople til nåverende nettverk uten å påvirke den andre maskina som kjører med tråd? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Den er lett å sette opp. Følger ikke med noen mottakere, du må kjøpe nettverkskort. Den er combo, med og uten ledning, så da påvirker den ikke den som allerede er på netverket.... Du bare plugger inn. Lenke til kommentar
runel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Du får jo denne med trådløse nettverkskort også på komplett.no PC-kort, for bærbare PC`er Med USB-nettverkskort Endret 20. november 2004 av runel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå