garfunk Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kan jeg bare slette alle .tmp filer? er ikke det bare sånne midlertidelige (temporary) filer som egentlig ikke har noen funksjon? eller tar jeg feil nå? filene ligger i "lokale innstillinger" mappen. Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 det er 42 filer og tar tilsammen 33 megabyte sånn ca. Kan disse være relatert til programmer som jeg bruker eller annet? kanskje litt rart at de faktisk legger seg i en undermappen i "mine dokumenter"? Trenger hjelp her altså. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) hei garfunk, du kan trygt sletter disse filer. Home | Forum | Products | Services | Tricks | Games | Contact November 20, 2004 What Can You Safely Delete? You can safely delete these files: (BTW: * means anything) Deletable File Extension Location Comments *.* C:\Windows\temp You can remove any file in this folder that is more than one day old. *.--- C:\ Backup Files Created By Windows *.1st C:\ Delete these files only if you have backed up your registry ~$*.doc Throughout your drive Temporary Word files created whenever a document is open. Safe to delete only if the original document is closed (these 'orphans' are often left behind during a crash) *.bak Throughout your drive Backup files from various applications *.cab Throughout your drive Installation Files *.chk C:\ Files created by Scandisk and its ancestor, ChkDsk *.dos C:\ Safe to delete only if you don't dual-boot to DOS. *.fts Throughout your drive Windows will recreate these files as needed *.gid Throughout your drive Windows will recreate these files as needed *.log C:\ or C:\Windows Log files created by certain programs tracking certain jobs; if they're more than a few days old, they're not being used anymore. *.old C:\ Old versions of files that have been replaced by newer versions *.prv C:\ Log files created by past Windows boots *.shs Desktop or Throughout your drive Scrap objects; temporary files created in OLE-supporting applications. *.tmp Throughout your drive Temporary Files from various applications. *.wbk C:\My Documents and its subfolders Word Backup Files © 2000 - 2003 Shoeb Omar. gaggen Endret 20. november 2004 av gaggen Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 http://www.mvps.org/winhelp2002/delcache.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå