Gå til innhold

Diskuter/spør om mods til Rome Total War


Anbefalte innlegg

jeg gjetter på at den vil bli ganske lik Medivel viking invation.

 

det jeg tror haddde blitt bra, ville være kart over Norge, Sverige og danmark, (de 3 viking  landene)

 

samt de britiske øyene nord frankrike og en del sør øst inn i russland.

det hadde vore kult om dei tok med Vinland(Amerika) eller ein del av det, slik at ein kunne slost mot indianarar :D

Endret av dedLy_sCoRpIoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg gjetter på at den vil bli ganske lik Medivel viking invation.

 

det jeg tror haddde blitt bra, ville være kart over Norge, Sverige og danmark, (de 3 viking  landene)

 

samt de britiske øyene nord frankrike og en del sør øst inn i russland.

det hadde vore kult om dei tok med Vinland(Amerika) eller ein del av det, slik at ein kunne slost mot indianarar :D

Eller som indianere!

Lenke til kommentar

http://forums.totalwar.org/vb/showthread.p...0840#post620840

 

Der har dere kartet, hele Europa. 200 provinser skal det være.

 

20 Factions, blant dem er Norge.

 

Norges territorier er: Viken, Agder, Vestlandet, Trønderlag, Hålogaland, Oppland, Värmland og Orkneyar.

 

 

jeg gjetter på at den vil bli ganske lik Medivel viking invation.

 

Forskjellen er at vi vil bruke RTW motorn og ha et kart over hele Europa :)

 

 

det hadde vore kult om dei tok med Vinland(Amerika) eller ein del av det, slik at ein kunne slost mot indianarar

 

Dessverre, lengst vestlige provins blir Island

 

 

 

Hvis du kan en eller flere av disse delene:

 

Modellere

Programmere

Har god erfaring med tekstfilene i RTW

Lage kart

Komme med gode ideer

Gi oss historisk informasjon

 

Sjekk innom http://forums.totalrome.com/vb/showthread.php?t=324 og join teamet.

Lenke til kommentar
dette ser meget bra ut. skal se om jeg finner noe bøker jeg har liggende om vikinger kanskje jeg finner noe som kan ble brukt

 

Ville vært fint om du kunne komme med ekstra info ja :)

 

 

Etter å ha lest igjennom mangen av innlegga dine på det andre foumet må eg sei at eg blir meir og meir imponert! Ser ut til å blir skikkelig bra

(har stilt spm før) Kortid har du/dere planer om å være ferdig? til sommeren, et år? 

Keep up the good work!

 

Takk takk :D

 

Ser ut til at det kan ta sin tid, som med de fleste mods. Regner med at vi har den ferdig rundt sommer/høst 2005. Er ikke sikker, kommer helt ann på hvor mange folk som blir å jobbe med dette prosjektet. Planene er ganske klare :thumbup:

Lenke til kommentar

La merke til at det var noen som hadde sverd og bue,

og at de var noen som skulle kaste javelins og kjempe med dem.

Vil disse krigerne være heavy?? Og vil det være en funksjon som gjør at du kan velge hva de skal gjøre hele tida, altså at det er en knapp du kan skifte mellom et bueikon og sverdikon?? Please :innocent: . , har lagt merke til at det er en "boks" ledig i den funksjonsboksen hvor du velger flaming arrows osv.

Hadde vært råfett om dere kunne lagt det til :dribble: !!

 

Hadde jeg kunnet noe om modding hadde jeg slvfølgelig hivi meg på,

men jeg kan ingenting, bare veldig enkel scripting...

 

EDIT: Ja ne ting til, dere må få sånne egne fraser som vikingene eller andre sa

på den tiden, etter slag, i slaget, før slaget osv

(sånn det er på RTW når du venter på slaget som følger)

 

Og hva har dere tenkt å gjøre med språket, når de snakker?? Litt vanskelig å snakke gammeldansk eller hva det nå var.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Både the fourth age og og viking age ser sinnsykt rått ut! Gleder meg som en unge til de kommer ut!

 

Edit: The Strategy-player, hvis du holder inne alt når du trykker så tvinger du mennene dine til å bruke secondary weapon. Altså kniv for bueskyttere o.l. og bue for elefanter.

 

Herr Brun

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Både the fourth age og og viking age ser sinnsykt rått ut! Gleder meg som en unge til de kommer ut!

 

Edit: The Strategy-player, hvis du holder inne alt når du trykker så tvinger du mennene dine til å bruke secondary weapon. Altså kniv for bueskyttere o.l. og bue for elefanter.

 

Herr Brun

Høres greit nok ut det, men det hadde nå vært stilig med en sånn knapp for det!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
EDIT: Ja ne ting til, dere må få sånne egne fraser som vikingene eller andre sa

på den tiden, etter slag, i slaget, før slaget osv

 

Klart det, tenkte du på loading screen fraser? Blir nok av det, sjekk min signatur :)

 

Skal nok ha "speeches" også, får tenke på det...

 

 

Edit: The Strategy-player, hvis du holder inne alt når du trykker så tvinger du mennene dine til å bruke secondary weapon. Altså kniv for bueskyttere o.l. og bue for elefanter.

 

Akkurat!

 

 

Viking Age: Total War er en av de moddene jeg følger nøye. Ser ut til å bli veldig bra. Liker det at dere prøver å få det mest mulig historisk korrekt. Skulle ønske jeg kunne hjelpe til, men jeg har nok med the Fourth Age.

 

Synd at du ikke kan være med, kanskje du kan hive deg på eventuellt når the Fourth Age er ferdig, eller du får lite å gjøre der :)

Lenke til kommentar
Klart det, tenkte du på loading screen fraser? Blir nok av det, sjekk min signatur :)

 

Skal nok ha "speeches" også, får tenke på det...

 

Speeches er en av de tingene jeg gjør for FA.

 

Synd at du ikke kan være med, kanskje du kan hive deg på eventuellt når the Fourth Age er ferdig, eller du får lite å gjøre der :)

 

Hadde vært moro det :)

Lenke til kommentar

Husk at vikingene hadde veldig gode båter, og var dyktige sjøfolk. (Men dette visste dere vel, det er bare jeg som ønsker at alt skal være helt i orden, timet og tilrettelagt...)

De rei heller ikke no særlig til hest. (Men så vidt jeg la merke til var det bare en hestetype og det var light cavalry)

 

Gleder meg til moden i allefall :D !!

 

:xmas: (snart jul)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Engelsk ville være det mest logiske men gammelnorsk/dansk ville være det kuleste.. Vanskelig valg :hmm:

 

blir vel også litt vanskelig å få noen til å snakke så mye av et gammelt språk+ at

man måtte ha fått det tekstet.. de snakker jo engelsk i R:TW også..

Endret av Mildir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...