Gå til innhold

Diskuter/spør om mods til Rome Total War


Anbefalte innlegg

Her tar vi all diskusjon om patcher til Rome Total War, syns dere ikke??

Det kan jo være litt lurt med bakgrunnsinfo angående patchene og moddene (jaja det er nå i hvertfall min mening ;) ! Men ihvertfall er det noen som vet om det kommer fler patcher på Rome Total War fra spillutviklerne snart?? Har jo 1.1 patchen, men det er jo så mange andre feil som det må rettes opp i.

 

Det jeg tenkte med denne tråden er at her kan diskusjon om alle patcher og mods til Rome Total War tas og gjerne at så fort noen vet no sier fra når en ny patch har kommet :D . Hjertelig takknemlig hvis vi kan få til dette. Så hvis det er spørsmål om mods og/eller patcher, kom hit :thumbup: !!!

 

EDIT: Stavefeil :roll:

edit2: Endra emnetittel

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det jeg syns de kunne fikse på er at de ble så likt når man spiller, jeg har runna det ca.7 ganger, og altig, er det roma, eller barbarne jeg må slås med.

 

kunne ønske at Selucid Empire kunne ble større, de ble utslettet med en gang nesten altig. men nåe de ble store har de jævlig mange bra units. som sliver shield pikemen, silver shield legioners, Catapracht, osv.

 

samme med macedonia og greek citys, de forsvinner også tidlig.

Lenke til kommentar

Jeg er så irritert på unitsene mine noen ganger når det gjelder veier!!

Det er så irriterende når de er så nøye på å følge veiene inni byene så godt de kan

Og ikke minst at porten ofte åpner seg når jeg gir dem ordre til å stille seg rett foran porten :mad: .

Finnes det en mod på dette??? :hmm: (tviler egentlig :hrm: ) er jo veldig irriterende dette med at de er så nøye på å gå etter veiene sine det gjør det nesten umulig og sperre hele bredden i en gate. Og det blir noen ganger et voldsomt stress når jeg skal charge hestene når de er så "lange" mye bedre når det er større "bredde" på de.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har begynt konstruksjon av "Viking Age: Total War". Spillet skal starte i år 900 og man har en mulighet til å spille som for eksempel Harald Hårfagre av Norge. Dette vil være en stor mod som kommer til å ta litt tid, vi er foreløbig 5stykk på mod-teamet skulle gjerne likt å hatt noen nordmenn på laget, så hvis du er interessert kontakt: [email protected]

Høres kjempe kult ut! :thumbup:

Kortid rekner dere med å vere ferdig med modden?

Og korleis har dere tenkt å lage gameplayet, map over berre norge, og kor mange "factions"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...