Gå til innhold

Screenshots - Din NFSU2 Bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De folk ringer deg om, og tipser om områdene osv. Kan være et av de du har misset.

Hva er meninga med de folka som ringer hele tia. Er det noen spesielle løp de hinter til, eller er det f.eks; Drift, Drag og circuit races som ikke vises på kartet?

Ja, du får mer penger for dem enn de som vises på kartet også.

Lenke til kommentar
De folk ringer deg om, og tipser om områdene osv. Kan være et av de du har misset.

Hva er meninga med de folka som ringer hele tia. Er det noen spesielle løp de hinter til, eller er det f.eks; Drift, Drag og circuit races som ikke vises på kartet?

Ja, du får mer penger for dem enn de som vises på kartet også.

fillern å, ei som hadde håpa på at det var enda flere løp en de ei allerede har kjørt...

Lenke til kommentar

Vil bare uttrykke en ENORM skuffelse om NFS underground2!

De har gjort en elendig jobb for de med ratt og pedaler, spillet ble bare kjedelig da jeg plugga ut min wingman precision å sku teste "stolen", FAEN så gørr at de bruker så vanvittig mye ressurser, folk, osv. så kan de ikke lage ordentlige kjøreegenskaper med ratt og pedaler.. Fy FFFFF så skuffa!!!!! :mad::thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvorfor lakker folk felgene sine? Det er så stygt så det holder. Det eneste som funker er standard grått, sort eller gull.

så utrolig enig, har en G35 med gull lykter og gull felger, men lengre går jeg ikke med den fargingen. ;)

Du har en Gubrandsdals geitost? :tease:

Lenke til kommentar
Jeg må vel også legge ut et lite bilde av kjærra..

Jeg har litt vel overdrevne luft inntak på taket, men hva ofrer man ikke for 10 stjerners bil

Meny bildet

Ingame bilde

Det er en RX-7 for de som ikke ser det.. Jeg har enda ikke fått skylinen :(

Farsken heller.. Jeg gjorde alt for dårlig reasearch i går før jeg skulle formater og fant altså ikke save filen til min nfsu2 profil. Jeg var da på 60% og må nå starte helt på nytt ! f... ! !

Tror ikke jeg orker det ! :D

Cheat ! ! ! :D

PS: Er vel ingen som har kommet langt og har en save file å dele? :p

/Zo9X :love:

Endret av Zo9X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...