Torjus Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Fant den styggeste bilen EVER på underground2 !Fyrn som laget denne må jo være blind ! Den stygge Steike den var stygg Lenke til kommentar
celebos Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) skuffa over at jeg ikke har sett noen styla golf her, gleder meg som en unge til jeg får den. skyline er en rask bil, men den styggeste og kjedeligste bilen som finnes, nesten så volvo 240 er penere Endret 24. november 2004 av celebos Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 skyline er en rask bil, men den styggeste og kjedeligste bilen som finnes, nesten så volvo 240 er penere Hellige Lada! Er du klar over hva du sier nå lille gutt? Kjedelig er den nå ihvertfall ikke, gal respons i RB26DETT motoren, sier du noe annet er du bare uvitende... Lenke til kommentar
celebos Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 se på formene på bilen da, den er jo firkanta og stygg. enig at det er en rask bil, men ingen skal komme her å si at den er kul Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 se på formene på bilen da, den er jo firkanta og stygg. enig at det er en rask bil, men ingen skal komme her å si at den er kul Alle skal si den er kul. Skal den være rund som en Boble da ? Lenke til kommentar
nord Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 skuffa over at jeg ikke har sett noen styla golf her, gleder meg som en unge til jeg får den. skyline er en rask bil, men den styggeste og kjedeligste bilen som finnes, nesten så volvo 240 er penere her har du en golf fra nabolaget. baklysene er IDENTISK på bilen jeg laget i nfsu! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 se på formene på bilen da, den er jo firkanta og stygg. enig at det er en rask bil, men ingen skal komme her å si at den er kul Tror nok veeeldig mange, inkludert meg, er svært uenige i det du sier nå. Men, men, smak og behag... Lenke til kommentar
celebos Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 forskjell på rund som en boble og firkantet som en fyrstikk eske. den bilen eier bare ikke sjel upersonlig er den også, men den har redda meg i mange løp på nfsu1 bare jeg i hele verden som ikke liker den bilen? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 forskjell på rund som en boble og firkantet som en fyrstikk eske. den bilen eier bare ikke sjel upersonlig er den også, men den har redda meg i mange løp på nfsu1 bare jeg i hele verden som ikke liker den bilen? Hvilken bil mener du er kul og har sjel da ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sett deg inn i en Skyline, kjør i 2 minutter, kom tilbake hit og gjenta det du har sagt. Lenke til kommentar
nord Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 forskjell på rund som en boble og firkantet som en fyrstikk eske. den bilen eier bare ikke sjel upersonlig er den også, men den har redda meg i mange løp på nfsu1 bare jeg i hele verden som ikke liker den bilen? jeg liker at bilen ser så jævla maskulin og sint ut. men alt i alt er den ikke noe spesielt, finnes mange biler som er penere. Lenke til kommentar
nord Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sett deg inn i en Skyline, kjør i 2 minutter, kom tilbake hit og gjenta det du har sagt. rørt en skyline R34? *FORGUDE!* Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Enig, Skyline er designet av noen talentløse småunger som blei kasta ut av Form og Farge på grunnkurs Min bil forresten EDIT: Er det noen amerikanske muskelbiler i spillet? Endret 24. november 2004 av Lange Kjell Lenke til kommentar
celebos Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 forskjell på rund som en boble og firkantet som en fyrstikk eske. den bilen eier bare ikke sjel upersonlig er den også, men den har redda meg i mange løp på nfsu1 bare jeg i hele verden som ikke liker den bilen? Hvilken bil mener du er kul og har sjel da ? mange biler som er kule og har sjel, for eksempel gamle gode bobla liker jeg, men den får jeg neppe tak i på dette spillet, men audi tt og golf er også fine. liker også celica. Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 skal man snakke om maskulin bil så er det i allefall ikke noen "riskoker" som kommer langt. Må forresten si meg litt enig med "celebos" om at Skyline GT ikke er særlig pen å se på. Kjøregenskaper og motor derimot er noe annet. Lenke til kommentar
celebos Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 skulle ønske man kunne få tak i mazda 626 jeg da kunne jeg se ossen rustholken jeg har parkert utafor huset hadde sett ut med styling Lenke til kommentar
consilium Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Når får man skyline? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er veldi enig med det folk sier om at skyline ikke eier smak, dere liker den bare pga den går fort og har våre me i mange "bil" filma Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er veldi enig med det folk sier om at skyline ikke eier smak, dere liker den bare pga den går fort og har våre me i mange "bil" filma Hadde vi likt en stygg Lada bare fordi den hadde vert med i en bil film? Vi liker den fordi den går fort OG ser stilig ut. (Det er jo en grunn til at den er med i så mange filmer) Smak og behag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 EDIT: Er det noen amerikanske muskelbiler i spillet? Mustang GT og Pontiac GTO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå