Gå til innhold

Screenshots - Din NFSU2 Bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det faktisk bare jeg som bruker Corollaen? Synes den er driiiiit kul (harry  :thumbup: ) og er fryktelig morsom å kjøre!! Den henger som et uvær uten sidestykke i svingene! Spesiellt på Street X!!!  :w00t:

Vel gammle gode AE86 (Corolla GT bakhjulstrekk) er vel ikke akkurat sexy å se på da. Også er det vel ett kjent faktum at disse bilene ikke er verdens raskeste.

Men på drifting er de rå! AE86 og S13/S14/S15 (200SX) som vinner alt av drifting konkuranser. (Real life)

En annen ting, når jeg trimmer min Skyline GT-R med stage 3 tuning på alt, får jeg ca 320kw!!! Hvilket er ca 435 hk, dette er jo latterlig, en standard Skyline har ca 330hk, 100 hk + på stage 3 tuning? No way, stage 3 tuning til Skyline GT-R har effekt på rundt 1000hk i real life. Men det er langt ifra max, 1600hk er maksimalt. Sier ikke at EA burde la Skylinen fått 1600hk, men iallefall 800-900hk.

Siste Skyline GT-R R34 Nur Edtion VSPECII hadde N1 Motor innmat, og hadde ca 460hk orginalt! Altså mer enn i stage 3 på spillet! 435??? Det er jo ingenting, kan få det i en Micra!!!

Skuffet over EA, dessuten er spillet altfor lett. :thumbdown:

Endret av skyline
Lenke til kommentar
Skyline var ihvertfall i 1ern en kjedelig bil. Veldig lett fr nybegynnere å bli god med den fordi den drar godt og svinger bra. Kjedelig syntes jeg..

Det at en bil er bra, betyr nødvendigvis ikke at den er kjedelig, men jeg skjønner hva du mener, det er mye mer utfordrene med en annen bil, som man må jobbe med. Skyline GT-R blir for lett å kjøre fort med, men jeg fikk den ikke før jeg var ferdig med spillet. (kanskje det er en mening bak?)

Lenke til kommentar
Skyline var ihvertfall i 1ern en kjedelig bil. Veldig lett fr nybegynnere å bli god med den fordi den drar godt og svinger bra. Kjedelig syntes jeg..

Det at en bil er bra, betyr nødvendigvis ikke at den er kjedelig, men jeg skjønner hva du mener, det er mye mer utfordrene med en annen bil, som man må jobbe med. Skyline GT-R blir for lett å kjøre fort med, men jeg fikk den ikke før jeg var ferdig med spillet. (kanskje det er en mening bak?)

Det er akkurat det jeg vil poengetere. Og det er at jeg ikke syntes så mye om alt for lettkjørte biler i NFSU2. Personlig har jeg allerede blitt solgt til mustangen, siden den både er helt sinnsyk i akselerasjon og krever litt for at den skal svinge riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...