Elendil Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Min noverande nissan. Har kunn komen til 15% av spillet. Endret 22. november 2004 av zefler Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Noen kommantarer på disse 2? Jeg eier dere alle i Styling Ekte AMERIKANSK Mustang: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Og min nasjonalistiske Supra Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) tja...dropp spinners og farger på felgene. edit: har litt problemer med å få Mustangen til å bli perfekt, den er et vanskelig style-objekt. anyway, her er min: Endret 22. november 2004 av nord Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Noen kommantarer på disse 2? Jeg eier dere alle i Styling Ekte AMERIKANSK Mustang: Å FY FAEN! Hvor mye kommer du opp i med den? Lenke til kommentar
skyline Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Her er min 350Z Men venter på Skyline GT-R Skyline Coupe (Aka Infiniti G35) er for slapp. Når for man den? Har 60% Endret 22. november 2004 av skyline Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Altså, jeg vet ikke helt, hvordan er egentlig bilen min? Er den så fæl som jeg innbiller meg at den egentlig er? Lenke til kommentar
noseh Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Noen kommantarer på disse 2?Jeg eier dere alle i Styling Ekte AMERIKANSK Mustang: ikke pen bil.. altfor overstylet langtifra "ekte amerikansk mustang" Her er min 350Z wub.gif Men venter på Skyline GT-R Skyline Coupe (Aka Infiniti G35) er for slapp. Når for man den? Har 60% har 57% og det er ganske lenge siden jeg fikk den :\ Endret 22. november 2004 av noseh Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er en stund siden jeg også fikk den, er vel på 40etellerannet%. Har du kjørt en del outruns og skjulte løp? De folk ringer deg om, og tipser om områdene osv. Kan være et av de du har misset. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Er bare en bil som gjelder! Den er kulere enn den ser ut som Edit: Satser på at dere har bredbånd.. Endret 22. november 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Lurer på en ting... Når man har runna spillet, dvs vinni mot sjefsklysa, hvordan tjener man penger da?? Er jo ingenting å gjøre bortsett fra å kjøre outrun, og det tjener man vel sånn 200 credits pr løp på... Kan man bare style biler i quick race da eller? Lenke til kommentar
noseh Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 har for tiden ingen å kjøre outrun mot Lenke til kommentar
skyline Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er en stund siden jeg også fikk den, er vel på 40etellerannet%. Har du kjørt en del outruns og skjulte løp? De folk ringer deg om, og tipser om områdene osv. Kan være et av de du har misset. Jeg har fått Skyline Coupe, men ikke Skyline GT-R. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er en stund siden jeg også fikk den, er vel på 40etellerannet%. Har du kjørt en del outruns og skjulte løp? De folk ringer deg om, og tipser om områdene osv. Kan være et av de du har misset. Jeg har fått Skyline Coupe, men ikke Skyline GT-R. *lese innlegg bedre neste gang* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Er en stund siden jeg også fikk den, er vel på 40etellerannet%. Har du kjørt en del outruns og skjulte løp? De folk ringer deg om, og tipser om områdene osv. Kan være et av de du har misset. Jeg har fått Skyline Coupe, men ikke Skyline GT-R. HÆ? Det er ingenting som heter Skyline Coupe. *EDIT: Den heter "Infinity G35", tenk! Endret 22. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Min lille Skyline. Eneste jeg mangler nå er wide body kit. Noen som vet hvor mange outruns man må kjøre for å få det? Endret 22. november 2004 av Hittman Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nå vet jeg ikke om historien jeg har ført er fakta, men det skal visst ha vært en front mot front. Og hummeren ble slengt bakover mens den andre bilen(en toyota?) ble nesten stående på stedet. Den fysikken stemmer nok ikke. Når to møtende objekter som begge kjører i relativt samme fart treffer hverandre er det den leteste som blir slengt unna. Hvis ikke må den andre trucken ha kjørt grisefort, eller eventuellt H2en stått stille. hummer, og er stygg som julig...og når den tilogmed ikke er stygg av de samme grunner som den orginale humeren, blir det i tilleg til stygg en latterlig bil. Hummer 1 er latterlig tøff! Men den ble først og fremst bygd for å være praktisk, ikke for å se fin ut Lenke til kommentar
skyline Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er en stund siden jeg også fikk den, er vel på 40etellerannet%. Har du kjørt en del outruns og skjulte løp? De folk ringer deg om, og tipser om områdene osv. Kan være et av de du har misset. Jeg har fått Skyline Coupe, men ikke Skyline GT-R. HÆ? Det er ingenting som heter Skyline Coupe. *EDIT: Den heter "Infinity G35", tenk! Hehe jeg hvet at den heter Infinity G35, men den heter egentlig Skyline Coupe. Blir solgt i Asisa som Skyline Coupe, og det var der den kom først. Samme som Primera, ble solt som Infinity G20 i USA. (Altså, Skyline er arvatageren til Primera i USA G20->G35) Anyways, nå har jeg fått Skyline GT-R i NFS Underground 2, bare synd at jeg har vunnet alt nå, untatt alle outruns da. Nydelige Skyline`n min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå