Fredrik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tiburon, godbilen. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Her er Nissan Skylinen min Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ser at 2 stk her nå har posta sine h2, er det bare jeg som synes den er utrolig stygg selv hvor mye styling du kaster på den Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 åsså har jeg tunet 350z til 530hk ! Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hummer H2 har 'crumple zone', det har vel ikke den andre trucken. Alikevel svakt at en så tung bil skal komme så dårlig ut. Dessuten ser det for meg ut som om den har truffet hummeren i rumpa og hummeren har kræsja i noe annet... buss eller lastebil? De våte dekksporene passer ikke overens med at den andre der skulle truffet den foran. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ohh.... tror jeg må kjøpe NFSU2 snart Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg har bare en liten rød Miata og en Hummer jeg ikke har hatt så mye penger til å fikse på ennå Endret 22. november 2004 av Vanessa Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Evo, 2F2Fish. Endret 22. november 2004 av Wilhelmsen Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har bare fått så sinnsykt sansen for mustangen jeg da... Elsker motorlyden etter timer bak rattet på alle riskokerne Plast og klistremerker passer ikke så godt på den etter min mening, så har gjort så mye jeg syns passer. Her er den: Ble med ett veldig morro da jeg fant ut at det gikk an å gjøre wheelier Fikk et kult magasin: Her en litt mer flashy supra: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ... Nå vet jeg ikke om historien jeg har ført er fakta, men det skal visst ha vært en front mot front. Og hummeren ble slengt bakover mens den andre bilen(en toyota?) ble nesten stående på stedet. Grunnen til at hummeren ser mere ødelagt ut er nok som du sier på grunn av at den er designa slik. Men poenget mitt var at h2'n prøver og se ut som en vandlig hummer, og er stygg som julig...og når den tilogmed ikke er stygg av de samme grunner som den orginale humeren, blir det i tilleg til stygg en latterlig bil. no offence til dere som kjører H2, men bilen er stygg! uansett hvor mye "bling bling" man putter på den... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 ... Nå vet jeg ikke om historien jeg har ført er fakta, men det skal visst ha vært en front mot front. Og hummeren ble slengt bakover mens den andre bilen(en toyota?) ble nesten stående på stedet. Grunnen til at hummeren ser mere ødelagt ut er nok som du sier på grunn av at den er designa slik. Men poenget mitt var at h2'n prøver og se ut som en vandlig hummer, og er stygg som julig...og når den tilogmed ikke er stygg av de samme grunner som den orginale humeren, blir det i tilleg til stygg en latterlig bil. no offence til dere som kjører H2, men bilen er stygg! uansett hvor mye "bling bling" man putter på den... HAehhaehahehahehaheahehaehaehaheh! Og så sant så sant ... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har hørt at Mustang er den bilen med høyest topphastighet. Hvor fort har dere klart å komme med Mustangen? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvordan får dere tatt screenshots på PS ? Det har vel ikke kommet ut til PC enda Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har kommet ut på pc ja........har foresten en full trimma og styla hummer h2 vinner drag med den:Phar også en 106 en mustang og 3000gt men eg kunne ikke velge civic på begynnelsen.....har det noe med at det er på konsoll eller Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Når sånn ca. får dere Skyline? Broren min er så fortvila fordi han ikke får Skyline, han er vel på 60%. Lenke til kommentar
noseh Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har klart ca. 55% av spillet nå, og unlocka 100% av delene. Virker som om spillet er sinnsykt stort. Her er min Mitsubishi Eclipse, ganske plain, slik jeg liker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå