Civilix Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 her er 2 av mine biler, en TT(som har litt utseende, frontruta er svart selv om det ikke ser ut som det på bilde) og en Civic(som er stygg som julig, men den jeg vinner løp med). Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Når får man nye BEDre bilder som deres?? jeg sitter bare med en stykk nissan 240x eller hva den heter. hvordan får jeg ny.. Å er det som på NFSU1 at når jeg skifter bil så får jeg med kittene ? slik at de er oppgradert.? eller må jeg kjøpe deler til vær bil?? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Å er det som på NFSU1 at når jeg skifter bil så får jeg med kittene ? slik at de er oppgradert.? eller må jeg kjøpe deler til vær bil?? Kjøpe deler til hver bil. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Å er det som på NFSU1 at når jeg skifter bil så får jeg med kittene ? slik at de er oppgradert.? eller må jeg kjøpe deler til vær bil?? Kjøpe deler til hver bil. OK! når får jeg slike biler som dere da ? langt uti? å hvor i spillet får jeg tak i.. jeg har vunnet en gratis bil sies det.. men finner ikke ut hvor Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Når denne tråden er lang nok, må noen velge ut de beste og lage en poll! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Når denne tråden er lang nok, må noen velge ut de beste og lage en poll! Det skal vi prøve og ordne ... Lenke til kommentar
CrazyOne Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bare et spørsmål ang. bil utvalget i NFSU2, dere som har mulighet for å kjøpe Civic'en. Har dere kjøpt spillet her i Norge? Fordi jeg leste et sted på internett at Acura Integra og Honda Civic BARE var med i US versjonen, mens alle andre versjoner hadde Peugot 106 og en annen bil som ikke kan måle seg med Civic eller Integra. Noen som kan bekrefte/ avkrefte? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Neida, jeg har kjøpt spillet på Elkjøp, og jeg har Civic helt fra begynnelsen. Så om det stemmer så må det iallefall være omvendt. Lenke til kommentar
CrazyOne Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Neida, jeg har kjøpt spillet på Elkjøp, og jeg har Civic helt fra begynnelsen. Så om det stemmer så må det iallefall være omvendt. JIPPI!!! Vil ha Civic:D og Integra:love:!! Det var bra! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Her har dere min Hummer. Ikke helt ferdig styla, men er bare småting som står igjen.. Forøvrig er heller ikke grafikken satt til maks her.. Kommer tilbake med flere og bedre bilder av Hummern og Focusen EDIT: div. Endret 21. november 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3158282 Når får jeg slike biler ?? å hva må jeg gjøre for å få de? bare kjøre løp? Å hvor skaffer jeg meg biler... i garagen min står det at jeg kan hente en gratis bil "in you local parking lot" hvis de mener garagen min så finner jeg ikke noe........ hjelp!? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3158282 Når får jeg slike biler ?? å hva må jeg gjøre for å få de? bare kjøre løp? Å hvor skaffer jeg meg biler... i garagen min står det at jeg kan hente en gratis bil "in you local parking lot" hvis de mener garagen min så finner jeg ikke noe........ hjelp!? Nei de mener "Parking Lot", hvis du ser på kartet ditt så ser du vel noe solide blå rundinger? Iallefall èn? Det er uansett "parking lot"! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3158282 Når får jeg slike biler ?? å hva må jeg gjøre for å få de? bare kjøre løp? Å hvor skaffer jeg meg biler... i garagen min står det at jeg kan hente en gratis bil "in you local parking lot" hvis de mener garagen min så finner jeg ikke noe........ hjelp!? Nei de mener "Parking Lot", hvis du ser på kartet ditt så ser du vel noe solide blå rundinger? Iallefall èn? Det er uansett "parking lot"! Jepp.. har funnet den.. men når jeg velger bil så gå jeg til siden.. så sponsor car eller noe i den duren.. trkker på--- så får jeg den meldingen.... kan gå å sjekke en gang til for sikkerhet skyld edit..damn.. bare drit bilder der jo Endret 21. november 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er det mulig i garasjen eller i car lot/body shop/specialities shop/graphics shop/performance shop å snurre rundt bilen bare og se på den? Slik det gikk an på enern. Og er det flere enn meg som syns karbonfiber-delene er dritstygge? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jadda, min vakre Honda Civic..! Mangler småting da men.. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 El Diablo:-) Nissan SX240 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har ikke kommet så langt enda. Men her er min. Nissan 240SX Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Finner ikke ut hvor man lakkerer biler jeg Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Finner ikke ut hvor man lakkerer biler jeg Map. Er på tysk, men det går Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Takker, nå skal det fargelegges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå