Gå til innhold

Screenshots - Din NFSU2 Bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spinners er ikke nødvendigvis blodharry, det er bare teit. :\ Men asså. Jeg har spillet på Xbox nå også (bursdagsgave : ) og når jeg starter opp der så er der ingen Miata, men jeg kan velge en Peugeot 106 og en Vauxhall (Opel) Corsa, den som Boardkill viser litt ovenfor her. Har jeg flere overraskelser i vente i konsollversjonen? Dere trenger ikke si hva slags biler det måtte være, bare om det kommer flere som ikke er i PC-versjonen...

Og Henrik2k; du klarer ikke dytte LITT fler decals på den leopard-bilen din? : P

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar
Spinners er ikke nødvendigvis blodharry, det er bare teit. :\ Men asså. Jeg har spillet på Xbox nå også (bursdagsgave : ) og når jeg starter opp der så er der ingen Miata, men jeg kan velge en Peugeot 106 og en Vauxhall (Opel) Corsa, den som Boardkill viser litt ovenfor her. Har jeg flere overraskelser i vente i konsollversjonen? Dere trenger ikke si hva slags biler det måtte være, bare om det kommer flere som ikke er i PC-versjonen...

Og Henrik2k; du klarer ikke dytte LITT fler decals på den leopard-bilen din? : P

Corsa og 106 er ikke unikt for konsoll, det er unikt (så vidt jeg vet) for den europeiske versjonen av spillet. For folk som har PC-versjonen originalt burde ikke Corsa komme som noen overraskelse.

Lenke til kommentar

Corsa og 106 er ikke unikt for konsoll, det er unikt (så vidt jeg vet) for den europeiske versjonen av spillet. For folk som har PC-versjonen originalt burde ikke Corsa komme som noen overraskelse.

US versjonen har Civic og senere Integra med i spillet, mens europeiske og andre versjoner har Peugot 106 og Vauxhall Corsa... Dårlig bytte, spør du meg!

Men det er så vidt jeg vet eneste forskjellen på de to versjonene også!

Lenke til kommentar
El Presy and Pawel from NFSNetwork.it made a nice mod that allows you to insert Pegeout 106 and Opel Corsa into the American version of the game and Honda Civic into the European version of Need for Speed Underground 2.

Download it here

Ødelegger denne savegames?

EDIT: JA, visst faen gjør den det. Må nok ty yil en re-install av NFSU:2 + Jukse-save(Gidder ikke spille igjennom en gang til :blush: )

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...