BoardkilL Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Her er Corsaen jeg bruker på Xbox. Corsa er koolt! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 å hvordan tar man screenshot? Last ned fraps istede, da blir alle bildene du tar med en viss knapp (som du velger selv), lagret i egen mappe Husk å minimer og ikke lukk fraps før du spiller. Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Peugot 206 Audi TT Mazda RX-7 Spidermanutgaven Alle bilene med Wide Body Kit, de har vel rundt 10 stjerner alle tre. Runda spillet med 206-en. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Min lille fine Audi A3. Litt "feit"... Gul er kult *Rettet en skrivefeil* Endret 2. desember 2004 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Bilen skal jo ikke bare se bra ut, de skal jo gå litt og. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Min lille fine Audi A3. Litt "feit"... Gul og kul WOW! Ligna på den nye novuliarni (elno) ved første øyekast. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Skyline fult på accel og topspeed. nesten fult på handling Endret 2. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Skyline fult på accel og topspeed. nesten fult på handling Ser ut som om de som har lakka den ikke hadde en helt god dag på jobben. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 PS: spinners er blodharry! Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 PS: spinners er blodharry! hele nfsu er blodharry.. hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Spinners er ikke nødvendigvis blodharry, det er bare teit. :\ Men asså. Jeg har spillet på Xbox nå også (bursdagsgave : ) og når jeg starter opp der så er der ingen Miata, men jeg kan velge en Peugeot 106 og en Vauxhall (Opel) Corsa, den som Boardkill viser litt ovenfor her. Har jeg flere overraskelser i vente i konsollversjonen? Dere trenger ikke si hva slags biler det måtte være, bare om det kommer flere som ikke er i PC-versjonen... Og Henrik2k; du klarer ikke dytte LITT fler decals på den leopard-bilen din? : P Endret 3. desember 2004 av JayHeM Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Spinners er ikke nødvendigvis blodharry, det er bare teit. :\ Men asså. Jeg har spillet på Xbox nå også (bursdagsgave : ) og når jeg starter opp der så er der ingen Miata, men jeg kan velge en Peugeot 106 og en Vauxhall (Opel) Corsa, den som Boardkill viser litt ovenfor her. Har jeg flere overraskelser i vente i konsollversjonen? Dere trenger ikke si hva slags biler det måtte være, bare om det kommer flere som ikke er i PC-versjonen... Og Henrik2k; du klarer ikke dytte LITT fler decals på den leopard-bilen din? : P Corsa og 106 er ikke unikt for konsoll, det er unikt (så vidt jeg vet) for den europeiske versjonen av spillet. For folk som har PC-versjonen originalt burde ikke Corsa komme som noen overraskelse. Lenke til kommentar
CrazyOne Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Spinners er ikke nødvendigvis blodharry, det er bare teit. :\ Men asså. Jeg har spillet på Xbox nå også (bursdagsgave : ) og når jeg starter opp der så er der ingen Miata, men jeg kan velge en Peugeot 106 og en Vauxhall (Opel) Corsa, den som Boardkill viser litt ovenfor her. Har jeg flere overraskelser i vente i konsollversjonen? Dere trenger ikke si hva slags biler det måtte være, bare om det kommer flere som ikke er i PC-versjonen... Og Henrik2k; du klarer ikke dytte LITT fler decals på den leopard-bilen din? : P Corsa og 106 er ikke unikt for konsoll, det er unikt (så vidt jeg vet) for den europeiske versjonen av spillet. For folk som har PC-versjonen originalt burde ikke Corsa komme som noen overraskelse. US versjonen har Civic og senere Integra med i spillet, mens europeiske og andre versjoner har Peugot 106 og Vauxhall Corsa... Dårlig bytte, spør du meg! Men det er så vidt jeg vet eneste forskjellen på de to versjonene også! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tja, vil heller ha Corsa enn den Civic-en der. Kunne derimot godt hatt Integra framfor Pug 106. Civic ser kun bra ut som hatch back, Pug 106 ser derimot aldri bra ut . Corsa og Integra er mye fetere enn både 106 og Civic. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Her er min Toyota Supra Jeg spiller på PS2 så måtte ta bilde av TV'en.. ehe Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) El Presy and Pawel from NFSNetwork.it made a nice mod that allows you to insert Pegeout 106 and Opel Corsa into the American version of the game and Honda Civic into the European version of Need for Speed Underground 2. Download it here Ødelegger denne savegames? EDIT: JA, visst faen gjør den det. Må nok ty yil en re-install av NFSU:2 + Jukse-save(Gidder ikke spille igjennom en gang til ) Endret 3. desember 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nicklas: Du er klar over at det er en tast på tastaturet ditt som heter "Prt scr"? Trykk på den. Gå inn i mspaint ctrl-v lagre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå