Gå til innhold

Screenshots - Din NFSU2 Bil


Anbefalte innlegg

Hmm, lurer på noe her: jeg er kommet 57% i spillet, men jeg har 98% av delene. Er ikke det litt merkelig?  :hmm:

har unlocka alle delene (tror jeg har klart ca. 60%), så jeg har mista motivasjonen for å spille :\

Merkelige saker, har 100% deler nå, men er bare kommet 62% i spillet. Er jo ingen vits i å spille mer nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I all beskjedenhet - min 3000 GT. Men helt seriøst; synes ikke akkurat bilene med 10.00 er så mye å se på, er som regel et eller annet som ødelegger der. Jeg er ganske fornøyd med denne på 5.48.

 

Kjører for øvrig en Skyline nå, men vil ikke vise den frem her. Den er rett og slett styla ut av ledd, kun for å få full payout på covera og sånt. Ja, jeg vet jeg er grådig.

Lenke til kommentar
I all beskjedenhet - min 3000 GT. Men helt seriøst; synes ikke akkurat bilene med 10.00 er så mye å se på, er som regel et eller annet som ødelegger der. Jeg er ganske fornøyd med denne på 5.48.

 

Kjører for øvrig en Skyline nå, men vil ikke vise den frem her. Den er rett og slett styla ut av ledd, kun for å få full payout på covera og sånt. Ja, jeg vet jeg er grådig.

Lekker den, men BTW: Hva i huleste er roof scoops godt for? Air Condition?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...