embark Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hmm, lurer på noe her: jeg er kommet 57% i spillet, men jeg har 98% av delene. Er ikke det litt merkelig? har unlocka alle delene (tror jeg har klart ca. 60%), så jeg har mista motivasjonen for å spille :\ Merkelige saker, har 100% deler nå, men er bare kommet 62% i spillet. Er jo ingen vits i å spille mer nå... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 I all beskjedenhet - min 3000 GT. Men helt seriøst; synes ikke akkurat bilene med 10.00 er så mye å se på, er som regel et eller annet som ødelegger der. Jeg er ganske fornøyd med denne på 5.48. Kjører for øvrig en Skyline nå, men vil ikke vise den frem her. Den er rett og slett styla ut av ledd, kun for å få full payout på covera og sånt. Ja, jeg vet jeg er grådig. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 I all beskjedenhet - min 3000 GT. Men helt seriøst; synes ikke akkurat bilene med 10.00 er så mye å se på, er som regel et eller annet som ødelegger der. Jeg er ganske fornøyd med denne på 5.48. Kjører for øvrig en Skyline nå, men vil ikke vise den frem her. Den er rett og slett styla ut av ledd, kun for å få full payout på covera og sånt. Ja, jeg vet jeg er grådig. Lekker den, men BTW: Hva i huleste er roof scoops godt for? Air Condition? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Leste hood scoops ved en feil... Men roof scoop er til kjøing av førerkabinen ja Endret 30. november 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Bare jeg som liker 206 her? Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Bare jeg som liker 206 her? Neida, 206 kan bli skamtøffe dem! Lenke til kommentar
Lomion Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Min 3000GT. Forøvrig stylet til 9.5 stjerner Endret 30. november 2004 av Lomion Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Min Acura RSX. Bruker ikke den, men den er skikkelig eye-candy! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Kjører en ustylet Audi TT og Audi A3. Det var jævlig mange stygge biler her. JayHem din var fet hadde du bare fjernet neonlyset. De bilene som er "overstylet" eller har neonlys er stygge som juling. Endret 30. november 2004 av hasuwest Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Slik en ekte amerikaner skal se ut Den samme amerikaneren bakfra Audi TT som jeg bruker til vanlig Samme TT bakfra Mazda RX-8 ssom jeg stylet for kicks Gjett hva, RX-8'en bakfra Det var vel mine bidrag så langt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 å hvordan tar man screenshot? Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 prøvde å laste opp en bmp fil men det gikk ikke... hva kan jeg gjøre for å endre den/ eller lage til screenshot med noe annet program enn paint? Lenke til kommentar
noseh Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 bruk printscreen, så paster du i paint, og "lagre som", så velger du filformat Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Da fant eg det ut, og her er Go-Golfen min! (netopp konvertert fra blå til denne fargen her, vet ikke helt hva som er best) Endret 30. november 2004 av Jonny Bruvik Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 bruk printscreen, så paster du i paint, og "lagre som", så velger du filformat Oi, såg ikke svaret ditt før nå, så jeg lastet ned en konverterer fra nettet eg. Men uansett takk for svaret! Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Mange fete biler her! OT: Jeg er fra Oslo, men akkurat nå bor jeg på landet ifm. studier. Tydelig at noen her ute har sett for mye på Fast & Furious, og/eller spilt for mye NFSU...hehe... morsomt å se når rånerne prøver å style en Volvo 240 med laksetrapp... :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvordan roterer du bilene når de står på sånn snurredings? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Opel Corsa satt opp for drifting. Prøvde å ikke ta av alt for mye... Se opp for omtalen av spillet som burde komme ut ganske snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå