Gabriel Shear Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 sikkert bare en instilling eller noe, men jeg må altså holde inne fn knappen for å skrive vanlig... spesialtegnene kommer når jeg ikke holder den inne.. :\ hvordan fikser jeg det? veldig irriterende... !! Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det er mulig du har på NumLock eller no lignende Lenke til kommentar
svennand Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 sikkert bare en instilling eller noe, men jeg må altså holde inne fn knappen for å skrive vanlig... spesialtegnene kommer når jeg ikke holder den inne.. :\ hvordan fikser jeg det? veldig irriterende... !! hehe hadde samme problemet før. trykk Fn og numlock samtidig eller no så skifter du til vanlig tastatur igjen Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Taaaaakkk.. endelig skrive normalt igjen Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hva slags tast er Fn? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hva slags tast er Fn? Fn er en knapp som gjør at når du holder den nede vil noen andre taster ha andre funksjoner. veldig vanlig med Fn knapp på laptoper for å kunne bruke knapper til flere ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå