Zepticon Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Noen som kan anbefale meg et godt force feedback ratt av god kvalitet? skal brukes på PC... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Microsoft force feedback wheel....veldig god kvalitet... Lenke til kommentar
paddington33 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Logitech Driving force Pro liker det meget godt jeg. Pluss at jeg kan bruke det på PS2 også 200 og 900 graders utslag er også kjekt. Ikke bry deg om at det står til PS2 only er bare å laste ned drivere fra wingmanteam.com Lenke til kommentar
Anders89 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Logitech MOMO Racing Force syns jeg er ganske bra. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er svært interessert i å kjøpe den Logitech Driving Force Pro. Er det ikke litt rart at Logitech skriver at den er kun til PS2 når det bare er noen drivere som skal til. De ville jo solgt en god del fler dersom den offentlig støttet PC også. Hvilke PC-spill støtter 900graders omdreining da? Dette er noe jeg har savnet fryktelig. Drit med ratt som går 1/3-runde hver vei. Hvordan fungerer girspaken? Bare opp/ned funksjon? Lenke til kommentar
paddington33 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Opp og ned funksjon ja.Ingen spill som støtter 900 grader enda men man justerer utslaget som man vil med et program fra wingmanteam som heter dxtweak2 . Regner med det kommer noen spill som støtter 900 snart. Jeg girer med ratt spakene syns det er greiere men girspaken er faktisk meget god. Brukern som håndbrekk jeg Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har nettopp kjøpt Logitech Wingman Formula Force GP med force feedback..Er kjempefornøyd med kjøpet:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå