Knuty Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Heisann. Har nettopp kjøpt meg Morrowind, og hadde store forventninger til det. Men det er en til jeg sliter med.. slossinga.. Jeg slår og slår på "monsterene", men jeg treffer omtrent ikke.. ofte er det 40-50 slag før jeg treffer. Nå bruker jeg bare venstre museklikk.. (holder inne noen ganger.. andre ganger ikke) Noen tips til hva jeg gjør feil..? Mvh. Knuty Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Trenger litt mer info.... Hva slags class er du? Mage,thief,fighter osv? Hva slags våpen bruker du(eller bruker du bare hendene?) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Slossinga kommer an på hvilken skill du har i den type våpen du bruker... Dagger er f.eks shortblade, og om du har liten skill så er det meget vanskelig å treffe... fra ca 15-20 i skill begynner man å treffe regelmessig, men det går gradvis oppover... Sjekk hvilke våpen du er god til (hvilke typer du har høy skill i), og skaff deg et slikt. Er du en caster er det naturlig nok at du starter med lav skill i alle weaponskills. Du skal først og fremst bruke magien din :smile: En mulighet er å finne en trainer for så å trene skillen opp, det er ikke så dyrt i begynnelsen :smile: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jepp, som KriFos sier. Bruk våpen du er god til, altså har en god skill i. I begynnelsen er det vanskelig å treffe, men jeg garanterer at innen du er level 5 så treffer du nok det meste på hvert slag. Men ikke alltid like hardt likevel. Er du magiker så burde du bruke magi i tillegg til våpen du passer best til. Jeg spiller Dark Elf Battlemage akkurat nå og har et enchanted longsword som jeg duger bra i. Jeg fikk meg nettopp en kul elemental spell igjennom et quest i Mages Guild; man skyter ut en fireball og den eksploderer når den treffer noe, virkelig stor eksplosjon! Den gir skade på folk i nærheten, og de begynner også å brenne slik at de mister HP etterhvert. Nais. Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Det bør også nevnes at lav fatigue gir deg svært redusert treffsikkerhet :wink: Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 14:24, iWiN skrev:Det bør også nevnes at lav fatigue gir deg svært redusert treffsikkerhet :wink: Ville heller sagt at høy fatigue gir deg svært redusert treffsikkerhet... :smile: Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 14:24, iWiN skrev:Det bør også nevnes at lav fatigue gir deg svært redusert treffsikkerhet :wink: Ville heller sagt at høy fatigue gir deg svært redusert treffsikkerhet... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå