Gå til innhold

Finnes det hovedkort med bra skjermkort?

tacomodo

Anbefalte innlegg

Jeg har en venn som har Radeon 9700 Pro, men vil oppgradere med lite penger. Jeg lurer da på om han kan slå to fluer i ett smekk med skjermkort/hovedkort.

Så finnes det noen hovedkort med bra skjermkort/chip ?

Takker for alle svar.

ps. linker er veldig velkomne :)

Edit: editerer litt og spør om det i såfall ikke finnes så hadde det vært fint med forslag til hovedkort, cpu, ram og skjermkort som er bedre enn Kt4 ultra, 512 meg sdram(?), radeo 9700 og xp 2400+

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen HK idag som har integrert grafikk som er bedre enn 9700 dessverre

Edit: editerer litt og spør om det i såfall ikke finnes så hadde det vært fint med forslag til hovedkort, cpu, ram og skjermkort som er bedre enn Kt4 ultra, 512 meg sdram(?), radeo 9700 og xp 2400+

Alt :D

Dvs at det meste er bedre. Skal man sette opp en pc så er budjett en ting man bør ta med :D

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Jeg har en venn som har Radeon 9700 Pro, men vil oppgradere med lite penger. Jeg lurer da på om han kan slå to fluer i ett smekk med skjermkort/hovedkort.

Så finnes det noen hovedkort med bra skjermkort/chip ?

Takker for alle svar.

ps. linker er veldig velkomne :)

Hvis han har det systemet som du refererer til så er det DDR ram på det.

Da lønner det seg å selge 9700 pro kortet(800 kr ca) og kjøpe Geforce 6800GT 256 mb DDR3 til 3300.Det blir kun 2500 i oppgraderingskostnader og jeg vil like å se det forslaget som kan konkurere med denne Pc`n når det gjelder spill bare ved å oppgradere systemet og beholde det gamle skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...