tacomodo Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Jeg har en venn som har Radeon 9700 Pro, men vil oppgradere med lite penger. Jeg lurer da på om han kan slå to fluer i ett smekk med skjermkort/hovedkort. Så finnes det noen hovedkort med bra skjermkort/chip ? Takker for alle svar. ps. linker er veldig velkomne Edit: editerer litt og spør om det i såfall ikke finnes så hadde det vært fint med forslag til hovedkort, cpu, ram og skjermkort som er bedre enn Kt4 ultra, 512 meg sdram(?), radeo 9700 og xp 2400+ Endret 20. november 2004 av tacomodo Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Det er ingen HK idag som har integrert grafikk som er bedre enn 9700 dessverre Edit: editerer litt og spør om det i såfall ikke finnes så hadde det vært fint med forslag til hovedkort, cpu, ram og skjermkort som er bedre enn Kt4 ultra, 512 meg sdram(?), radeo 9700 og xp 2400+ Alt Dvs at det meste er bedre. Skal man sette opp en pc så er budjett en ting man bør ta med Endret 20. november 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Skjermkortet burde vel duge en stund til? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det skjermkortet der holder fortsatt koken. Ingen grunn til å bytte ut det hvis man ikke vil bruke noe særlig med penger. Det er mye bedre enn noe annet integrert grafikkontroller man får i dag. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Ok, har lett nå en god stund, og jeg klarer ikke bedre enn dette: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=10080 Noen som har bedre forslag? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ok, har lett nå en god stund, og jeg klarer ikke bedre enn dette:https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=10080 Noen som har bedre forslag? Takk for all hjelp Hvis du vil ha cool'n'quiet til å fungere på det hovedkortet så må du skjekke om det støtter to RAM brikker. På mitt kort, EPoX 8KDA3+, fungerer cool'n'quiet kun med en minne brikke. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Vil egentlig bare ha noe som er billig og bra. Trenger ikke så mye features Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Vil egentlig bare ha noe som er billig og bra. Trenger ikke så mye features Da har du vel et bra oppsett. Skyt meg hvis eg tar feil. Men hket har blitt anbefalt av andre, sitter selv med samme cpu som du har valgt og RAMen skal være bra. Men cool'n'quiet er en god ting å ha. Minsker støyen fra cpu-viften en god del.. Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har en venn som har Radeon 9700 Pro, men vil oppgradere med lite penger. Jeg lurer da på om han kan slå to fluer i ett smekk med skjermkort/hovedkort. Så finnes det noen hovedkort med bra skjermkort/chip ? Takker for alle svar. ps. linker er veldig velkomne Edit: editerer litt og spør om det i såfall ikke finnes så hadde det vært fint med forslag til hovedkort, cpu, ram og skjermkort som er bedre enn Kt4 ultra, 512 meg sdram(?), radeo 9700 og xp 2400+ Hvis han har det systemet som du refererer til så er det DDR ram på det. Da lønner det seg å selge 9700 pro kortet(800 kr ca) og kjøpe Geforce 6800GT 256 mb DDR3 til 3300.Det blir kun 2500 i oppgraderingskostnader og jeg vil like å se det forslaget som kan konkurere med denne Pc`n når det gjelder spill bare ved å oppgradere systemet og beholde det gamle skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå