Imsuckedin Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) #emnetittel endret. Bruk denne til å beskrive tråden best mulig# Lurer på hvordan jeg skal få SFV-sjekket filene mine. Noen spesielle program som trengs å skaffe for å gjøre dette. All hjelp settes stor pris på. Ganske grønn på dette området. Endret 20. november 2004 av It's me Lenke til kommentar
warillion Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hva mener du med å skjekke SFV filmene? Hva er SFV? Svensk Film Video? Et bedre emne tittel hadde vært bedre, og en bedre forklaring Lenke til kommentar
pekka Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du kan søke på google etter det eller så kan du søke etter det programmet jeg bruker som heter QuickSFV. Lenke til kommentar
Imsuckedin Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Det sto jo ettertrykkelig FILENE der..., men når det er sagt, så får folk heller ha meg unnskyldt for at jeg ikke helt vet hva jeg snakker om, som er grunnen til at jeg spør. Har lest noe om SFV-checker, men er ikke helt sikker på hva det er, og om det evt er et program som kan lastes ned en plass. I så fall..., er det et nyttig program? Håper det er andre der ute som kan hjelpe meg, og ikke tenker svenske filmer. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Har lest noe om SFV-checker, men er ikke helt sikker på hva det er, og om det evt er et program som kan lastes ned en plass. I så fall..., er det et nyttig program? Håper det er andre der ute som kan hjelpe meg, og ikke tenker svenske filmer. Hei, Når man laster ned fra P2P følger der ofte en *.sfv fil med. Den er en slags kontrol-fil man bruker til å sjekke det nedlastede (bit for bit). Sjekker om det man har lastet ned nu også er 100% like det som var i den andre ende. Når man har innstalert f.eks QuickSFV dobbelltklikker man på *.sfv filen i mappen og programmet sjekker alle filerne i mappen. Det gir besked, hvis der er noget galt eller der mangler en fil. Et "must have" program. Du kan laste ned og lese mere her. Mvh Kimmer Endret 20. november 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 takk Kimmer Den har jeg leta etter Lenke til kommentar
Imsuckedin Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Supert! Prøver det right away! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Tråden er om programvare og flyttes derfor til dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå