humla78 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) hei lurte på om det finnes noen mulighet å laste ned gratis filmer fra nettet,bortsett fra kazaa. og hvordan får man spillt palystation2 spill som kommer fra utlandet.finnes det andre metoder enn å chippe den?? Endret 20. november 2004 av humla78 Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Vi har regler for piratkopiering og warez her på forumet, les rettningslinjene. Denne blir nok fort stengt. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 http://www.filmarkivet.no/ Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Gratis filmer: Har bare sett en Night of the Living Dead http://www.archive.org/movies/movies-detai...256ff1ecfcc2d1a Ang playstation, så aner jeg virkelig ikke, men det du spør er nok ikke lov å spørre om på forumet. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Han spør etter gratis-filmer og ps2-spill fra utlandet også skal alle automatisk skrike: WAREZ!!111oneoneone Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Temmelig sikker på at det er lov å laste ned "Fahrenheit 9/11" Og til det, så kan du vel bruke Dc++ eller et eller annet bittorent program Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du trenger ikke chippe playstation for å spille utenlandske spill, men du må bruke en såkalt "swap cd" Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Temmelig sikker på at det er lov å laste ned "Fahrenheit 9/11"Og til det, så kan du vel bruke Dc++ eller et eller annet bittorent program Jepp, det er "lov". Michael Moore sa vel noe sånt som at han brydde seg ikke om at folk lastet ned filmen så lenge de så den. Lenke til kommentar
humla78 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 kult men jeg er ikke han men hun og hvordan får jeg tak i swap cd og ehhhhhh hva er dc++ Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 kult men jeg er ikke han men hun og hvordan får jeg tak i swap cd og ehhhhhh hva er dc++ DC++(Direct Connect) er et fildelingsnettverk. Du kan lese litt her, det enkleste er vel å benytte Bittorrentklienten Azureus. Vær oppmerksom på at de er veldig få filmer du har lov å laste ned gjennom slike nettverk, det er ikke så mye som er lovlig å laste ned... Jeg har ikke noe særlig peiling på PS2, men du kan da alltids spørre på konsoll-forumet hvis du ikke får svar her. Lenke til kommentar
humla78 Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 tusen takk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ja, det er nok selvfølgelig bare feriefilmer og word-dokumenter trådstarter snakker om. Det går an å bruke litt skjønn. Stenges, både pga feilposting og diskusjon om hvordan å tilegne seg piratkopiert materiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg