niss27 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg ville vel tro at når du sier 2 lags dvd-brenner, så mener du vel støtte for både dvd+ og dvd- formatet! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg ville vel tro at når du sier 2 lags dvd-brenner, så mener du vel støtte for både dvd+ og dvd- formatet! huff. altså Dual Layer = TO LAG = DVD+R9! Dual Format = DVD+R OG DVD-R! Å INGEN DVD+R9 Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det var jo billigere når de hadde novembertilbudet! Den kostet 9998 NOK, netshop har ikke samme tilbudet!1557 med nøyaktige samme specs koster 12400 hos netshop... Det novembertilbudet til WB var jo ikke med 80 gig HD. Den måtte du jo ut 900 kr ekstra med hos WB. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det var jo billigere når de hadde novembertilbudet! Den kostet 9998 NOK, netshop har ikke samme tilbudet!1557 med nøyaktige samme specs koster 12400 hos netshop... whitebox har da begynt å ta penger for frakt og "utfyllig av papir" "Ønskes utførsel av varer og mva skjema fylt ut tar vi et gebyr på kr 500 for dette." du må ta med alt dersom du skal sammenligne.. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 som sagt, en netshop-1557 med disse specs'ene: Pentium M 1.7 9700 128mb 512mb ram 60gb harddisk dvd+rw 4x koster 12392kroner hos netshop. Samme pc'en kostet 9998kroner hos WB. Er det så vanskelig å skjønne? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 er forskjell på koster og kostet. hehe. men skjønner pointet ditt, men er du villig til å vente så velbekomme. Vi får be til den o høyere silikonmakt at det ikke går i stykker. Nå derimot. med 8x dual layer og 80 gig HD Netshop: 12758,74 ink mva Whitebox: 14241,- ink. mva Det og at Whitebox selger mest til privatkunder (Virker som det, siden den kategorien er grådigst på pris) så syns jeg det er underlig at de oppgir priser uten moms.. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jepp, har fått med meg at whitebox er dyrere nå, men det har ikke så mye å si for meg det Noen som vet om de har åpent på lørdager? må ta meg en telefon og høre ka status e Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 jeg ville vel tro at når du sier 2 lags dvd-brenner, så mener du vel støtte for både dvd+ og dvd- formatet! Med to lag mener jeg to lag. Dvs 8GB på en plate. At jeg sier to laqs brenner var at jeg håpet at ingen skulle være i tvil om hva jeg mente. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ingen som vet om andre steder enn Whitebox der man kan konfigurere en 1557? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ingen som vet om andre steder enn Whitebox der man kan konfigurere en 1557? Netshop? Trykk på "endre" hvis du vil ha annet innhold. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Ingen som vet om andre steder enn Whitebox der man kan konfigurere en 1557? du kan gjøre det på netshop.no og psdata.no som jegt vet om. Sikkert flere steder Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hups, glemte noe. Steder der man kan konfigurere en 1557 med widescreenskjerm. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hups, glemte noe. Steder der man kan konfigurere en 1557 med widescreenskjerm. det er det vel ingen som har da.. men er det egentlig noen som har fått levering ifra whitebox nå,, vel uten å komme hjem til han som driver butikken da Lenke til kommentar
acon Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hups, glemte noe. Steder der man kan konfigurere en 1557 med widescreenskjerm. det er det vel ingen som har da.. men er det egentlig noen som har fått levering ifra whitebox nå,, vel uten å komme hjem til han som driver butikken da nei kan innrømme at jeg angrer sykt at jeg bestilte derifra... Men som man sier, venter men på noe godt venter man ikke forgjeves (skulle ønske det var sant i dette tilfelle...) EDIT: Kan gjerne legge til at jeg har ventet i mer en tre uker. Fatteren ble lovet pcen innen sist Torsdag. Men har jeg fått den NEI Endret 4. desember 2004 av acon Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har heller ikke fått pcen, men det har bare godt 4 dager då.... Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Til de av dere som har fått den, hvordan betalte dere den? Oppkrav eller giro? Og hva kom den på nøyaktig? Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Faen da... Jeg bestilte på mandag, og _nå_ leser jeg dette!? Men maskinen kostet 8060,- (en CL1557) eks. mva da jeg bestilte, og dagen etter kostet det 9995,- eks. mva. Avbestille eller ikke avbestille? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Siste nyhet fra whitebox: "04.12.04 Alle som har kommet med på vårt November tilbud og ennå ikke har mottat maskiner eller sporingsnummer på sendingen vil motta dette rett over helgen. " Er det håp? Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Siste nyhet fra whitebox:"04.12.04 Alle som har kommet med på vårt November tilbud og ennå ikke har mottat maskiner eller sporingsnummer på sendingen vil motta dette rett over helgen. " Er det håp? Nei, det har jeg hørt før. Dere MÅ være forsiktige med maskinene, hvis det er noe som går i stykker så GARANTERER jeg at det kommer til å bli et H******. Jeg hadde problemer, det tok 3 uker før de sendte den tilbake uten at de hadde gjort noe. Saken gikk til forbrukerrådet og nå er den i FTU(forbrukertvistutvalget) Solgte hele maskinen og kjøpte noe annet. Kommer aldri til å gå innom websidene til WB engang.... Styr unna!! Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nei, det har jeg hørt før. Dere MÅ være forsiktige med maskinene, hvis det er noe som går i stykker så GARANTERER jeg at det kommer til å bli et H******. Jeg hadde problemer, det tok 3 uker før de sendte den tilbake uten at de hadde gjort noe. Saken gikk til forbrukerrådet og nå er den i FTU(forbrukertvistutvalget) Solgte hele maskinen og kjøpte noe annet. Kommer aldri til å gå innom websidene til WB engang.... Styr unna!! er i samme saken jeg også nå. når tid var dette da? hva har skjedd da? osv fortell litt mer da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå