Gå til innhold

Hvordan går det med leveringen fra whitebox?


Gibos

Anbefalte innlegg

En kompis av meg benyttet seg av det gode tilbudet de hadde på en 1557 modell den 14 november. Har enda ikke sett noe til den, men etter gjentatte oppringningsforsøk og emailer har min kompis endelig fått beskjed om at den kommer til å bli sendt tidlig neste uke.

 

Det blir spennende å se hva som skjer nå. De har fått klar beskjed om at pcen kommer til å bli avbestilt hvis den ikke blir sendt som lovet.

 

Jeg kommer iallefall til å bli forundret hvis den ikke blir sendt når de er klar over at de mister en bestilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sa jeg ville avbestille eller bruke angreretten min i 2 email og det gav de tydligvis faen i. I svaret hoppet de lett over hele greia, og kommenterte det ikke engang. Hjelpen var vel enda lengre unna, har aldri fått noe hjelp selv om jeg har fått 4 email fra dem. Hver gang er svarte *meget* kort, og det er aldri noe hjelp i det.

Lenke til kommentar
Jeg sa jeg ville avbestille eller bruke angreretten min i 2 email og det gav de tydligvis faen i. I svaret hoppet de lett over hele greia, og kommenterte det ikke engang. Hjelpen var vel enda lengre unna, har aldri fått noe hjelp selv om jeg har fått 4 email fra dem. Hver gang er svarte *meget* kort, og det er aldri noe hjelp i det.

dersom du skal heve kjøpet så må du skrive det i et brev ikke mail. vel, på telefonen så sa jeg at jeg ville heve kjøpet, og da spurte han om jeg var riktig vel bevart.

Lenke til kommentar

vet jeg må det, men det var bare en advarsel *hvis* jeg ikke fikk maskinen (hadde da gått over 2 uker). Man skulle tro de giddet å kommentere det og forsikre meg om at den ville bli sendt, og ikke minst *gjøre* det. Jeg ventet uansett, og det er nesten jeg angrer på det.

Maskinen er bra, men for min del og mange andres så er et slikt kjøp noe man gleder seg over. Man bruker sårt oppsparte penger på noe man har lyst på, og i denne sammenheng er det veldig kjipt å få dårlig service, sen levering osv. Det tar bort mye av morroa og den "beste" tiden med den er uansett borte.

Det er mulig de har litt bedre priser, men jeg betaler med glede et par hundrelapper for å få litt service med på kjøpet. Jeg handler ikke på whitebox nesten gang for i si det slik

Lenke til kommentar

Virker som mange tror det er helt greit for folk å spandere 2k ekstra på en bærbar uten videre. Whitebox-tilbudet var grunnen til at eg kjøpte bærbar, hadde ikke gjort det hvis ikke det hadde komt ett lignede tilbud.

Og med den etterspørselen de har hatt, er det ikke rart det blir forsinkelser, men det er heller ingen grunn for å lyge angående leveringstid på mail eller telefon

Lenke til kommentar

Er ikke noe å være redd for, ønsker dere å kanselere bestillingen er det bare å send mail.

 

Jeg sende en mail til salg og kundeservice (samme mailen) der jeg ga klar beskjed om jeg ikke finner meg i slik kundeservice. Løgn og fanteri kan de spare til noen andre.

 

Det tok over en uke før jeg fikk svar på den mailen. Men var det noe jeg ikke venta på før jeg kjøpte maskin et annet sted så var det på svar fra wb.

 

Men fikk nå svar til slutt fra kundeservice der de beklaget osv osv osv ... men med en bekreftelse til slutt om at orderen var slettet.

 

WB fremstår som en barnehage

 

PS: hvorfor sletter moderatorene innlegg som ikke er støtende? Eller hvorfor gir de ikke beskjed om at det er slettet. Er vel beste måten man kan få vite om man gikk over grensen?

 

Gibos som vet han får sin pc fra netshop i morgen :thumbup:

Endret av Gibos
Lenke til kommentar

En ting jeg ikke forstår...

Hvorfor handler dere hos Whitebox når dere vet de er så rotete? God og rask service er veldig viktig på bærbare (spesielt på billig bærbare som ikke tåler noe særlig) for å ha høy "oppetid". Et firma som ikke greier å holde hodet over vannet daglig er hvertfall ikke i stand til å hjelpe kunder som må ha fikset maskinen raskt. De er tross alt langt mer interessert i å selge nye enn å reparere gamle under garantiperioden. Jeg ville ikke kjøpt byggesettbærbar... hvertfall ikke av Whitebox. Driverstøtte og support på hjemmemekk er vanskelig. Kjøp heller Asus eller Acer...

Endret av xpert
Lenke til kommentar
En ting jeg ikke forstår...

Hvorfor handler dere hos Whitebox når dere vet de er så rotete? God og rask service er veldig viktig på bærbare (spesielt på billig bærbare som ikke tåler noe særlig) for å ha høy "oppetid". Et firma som ikke greier å holde hodet over vannet daglig er hvertfall ikke i stand til å hjelpe kunder som må ha fikset maskinen raskt. De er tross alt langt mer interessert i å selge nye enn å reparere gamle under garantiperioden. Jeg ville ikke kjøpt byggesettbærbar... hvertfall ikke av Whitebox. Driverstøtte og support på hjemmemekk er vanskelig. Kjøp heller Asus eller Acer...

Det har blitt nevnt tidligere, det var BILLIGERE. Alle som lurer: DET VAR BILLIGERE!

Dessuten er jeg veldig fornøyd med pcen min, nå som jeg har fått den. Solid, god maskin, til en billlig pris.

Lenke til kommentar

Det har blitt nevnt tidligere, det var BILLIGERE. Alle som lurer: DET VAR BILLIGERE!

Dessuten er jeg veldig fornøyd med pcen min, nå som jeg har fått den. Solid, god maskin, til en billlig pris.

Ja. Du er sikkert fornøyd med den til den går i stykker du tror jeg. Support er verdt et par kroner you know

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det har blitt nevnt tidligere, det var BILLIGERE. Alle som lurer: DET VAR BILLIGERE!

Dessuten er jeg veldig fornøyd med pcen min, nå som jeg har fått den. Solid, god maskin, til en billlig pris.

Ja. Du er sikkert fornøyd med den til den går i stykker du tror jeg. Support er verdt et par kroner you know

Jeg har hatt en maskin med defekt på skjermkort, jeg har hatt en maskin med kortslutning som følge av søling i tastatur og kameraten min har hatt en maskin med knust skjerm. Nå sitter begge to med helt fine maskiner, min er faktisk flunkendes ny. Ville ikke bekymre meg så mye for akkurat det.

Lenke til kommentar

Å handle på WB er et kompromiss. Du får en skam billig bærbar og du får kundeservice som er litt dårligere en vanlig. Men det samme er det jo med min nettleverandør NGT. Du får en knall linje til knall pris men må sitte 40 min i kø for support på tlf. WB har i det minste ikke en lang kø på telefonen, de tar den bare ikke :!:

Lenke til kommentar
Å handle på WB er et kompromiss. Du får en skam billig bærbar og du får kundeservice som er litt dårligere en vanlig. Men det samme er det jo med min nettleverandør NGT. Du får en knall linje til knall pris men må sitte 40 min i kø for support på tlf. WB har i det minste ikke en lang kø på telefonen, de tar den bare ikke :!:

Må bare si det, nå sitter jeg med pcen i fanget. Selv etter å ha bestilt på WB ventet 2-3uker, avbestilt, bestilt ny på netshop sitter jeg faktisk her med en pc før mange andre som bestilte samtidig eller før meg fra wb.

 

Når det gjelder billig, det er jo ikke noe billigere på WB enn de andre stedene. Min pc kosta i praksis det samme på netshop som på WB. Men den fra netshop har to lags dvd-brenner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...