Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 No har eg bestilt min whitebox 1557!!!!!! Har ikke noe imot ventetiden, så lenge eg får den Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Litt leit for WB egentlig, når de må konkurrere mot tidenes webshop. vel, de har hatt sine sjangser da.. dersom du husker 10 år tilbake når det var p 90 mhz som rula gata.. da var det muliticom og viking data som var helt på tryne (like gale som whitebox er i dag). men fikk de nye eiere og viking data gikk konk. og som vi vet så har det ikke være mer problemer med eks multicom, som i dag fremstår som en av de beste. så enkelt har klart det å forvandle en dårlig butikk til det bra. men ser ikke at whitebox har prøvd en gang, og da er det bare deres problem. vel de har hatt sjangsen da.. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Litt leit for WB egentlig, når de må konkurrere mot tidenes webshop. Det er ikke leit for de, En webshop som baserer seg på løgner og lovnader de ikke holder fortjener å bli konkurrert ned til søla. Å de som er så smarte og bestiller hos WB trossalt alle advarslene her på forumet (Da tenker jeg på de som leser om det her før de bestiller) får som de fortjener. Da kan de pokker meg ikke syte at PCen ikke kommer etter 4 uker. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har en liten følelse av at den kommentaren var rettet mot meg, men som sagt, jeg har ikke noe imot å vente litt på min bærbare pc Du sparer tross alt ett par tusen på det.... Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Har en liten følelse av at den kommentaren var rettet mot meg, men som sagt, jeg har ikke noe imot å vente litt på min bærbare pc Du sparer tross alt ett par tusen på det.... Det værste er at du ikke sparer noe som helst. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg fatter ikke at forum brukere, etter så ufattelig mange poster om servicen til WB, enda velger å handle der. Er ikke alle som er like belest. Mange WB kjøpere er nye brukere. Er ikke alle som har RÅD til å betale ekstra heller da.. Dere sier jo på en måte at alle som har bestilt hos WB er idioter, takk skal dere ha. OT: Jeg oppgraderte pcen min SENT sist Tirsdag og nå er den sendt. De holdt ihvertfall løftet om 3-5 virkedager til meg. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har en liten følelse av at den kommentaren var rettet mot meg, men som sagt, jeg har ikke noe imot å vente litt på min bærbare pc Du sparer tross alt ett par tusen på det.... Det værste er at du ikke sparer noe som helst. Den likeste pc'en eg har funne på nettet, hos psdata, kostet 12400+porto. Den manglet DVD-brenner Finn tilsvarende pc som ikke koster mer en 10800, så er eg solgt., Følgte også med bæreveske, de koster også ett par hundrelapper. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 På min pc måtte jeg betale 400kr mere for nesten samme pcen, MEN da fikk jeg en dobbelt-lags dvd brenner med og Kingston Ram. Det har ikke WB. En viktig ting til, jeg fikk SERVICE PS: Jeg personlig mener ikke at folk er dum som bestiller pc på WB, men de driter tydeligvis i hvordan de blir behandlet når de ønsker å svi vekk 10-15K på en maskin. At noen får maskinen sin til avtalt tid mens andre ikke får det er jo fatisk ekstra ille, det viser jo bare at WB er selektiv med kunden sine. Er det slik at du som bor på "bygda" kan vente mens du som har rett postnr får maskin NÅ? For min del kan WB suge seg Lenke til kommentar
zarz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hvor fannt du den pc'en Gibos? Endret 30. november 2004 av zarz Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hvor fannt du den pc'en Gibos? Jeg kjøpte mnd tilbud hos netshop.no ( http://netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=3602 ) Oppgraderte til 1gb kingston ram Ser du på det samme tilbudet på wb koster den 13096,- på Netshop koster den 13345,- (da med standar ram så det skal bli likt) Legger du til over priset frakt fra WB opp mot 400 som enkelte har måttet betalt blir det vel ikke rare forskjellen? Tar du enda i beregninga at netshop levere dobbelt-lags brenner i den prisen vil jeg nesten si at det er billigere. Nå har jeg ikke lyst til å drive på med reklame for netshop, men de gjør nå om ikke annet som de sier. Endret 30. november 2004 av Gibos Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 En ting jeg glemte å si. Hvis de behandler meg dårlig, enten på telefon eller email, så kan de bare glemme det kjøpet. Men hvis jeg får god service, uansett om jeg må vente 2-3uker, er jeg fornøyd PS: Har "riktig" postnummer Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Å vente 3 uker når de sier 3-5 virkedager er ikke god service. Da bør de heller skrive at de har store ordrer og det kan ta tid før det blir bestilt, istedet for å si det etter at folk har bestilt. Dette grenser faktisk til svindel... Men OK. Du sier at du ikke trenger kundeservice. Det er din sak. velbekomme. Jeg skal ikke holde deg igjen. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 http://www.whitebox.no/default.asp?Action=Pages&nPCID=5 De sier faktisk at de har store leveringsproblemer. Mitt forhold til whitebox er hittill nydelig, men vi får se... Lenke til kommentar
perstad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Etter å ha fulgt med på denne tråden i lengre tid var jeg så og si sikker på at jeg ikke skulle få maskinen min tidsnok. Tidsnok ville si før søndag (i går) kl 18 da jeg dro tilbake til Danmark etter en helg i Norge. Etter et par mailer til og fra en av de ansatte på salg fikk jeg en telefon på fredag. Da hadde de maskinen klar og jeg kunne hente den på lageret deres. Problemet var at jeg ikke hadde noe nr til de, bortsett fra det vanlige 815... nr. Når jeg troppa opp i Hønefoss lørdag formiddag var det ingen som ringte meg, noe som var avtalt at de skulle. 1 ½ time etter at de skulle ringt ringte de, men da var jeg på god vei tilbake og hadde ikke tid til å kjøre tilbake. Fram til nå virker det ikke veldig bra. Derimot fikk jeg tilbud om at de skulle frakte maskinen hjem til meg (8 mil) enten senere på lørdagne eller på søndag. Dette ble avtalt og på søndag kom maskinen fraktfritt hjem til meg, og jeg fikk i tillegg et mindre prisavslag, på en i utgangspunktet meget rimelig maskin! Det synes jeg var bra, så nå er det bare å komme seg hjem fra jobb og leke Grunnen til at jeg gidder å skrive dette er ikke for å si at "Åh WB er så snille", men ville bare få fram at de i hvert fall gjør litt ekstra hvis du trenger det. Takk til dem for det. perstad København hehe.. du synes at de oppfører seg bra, etter at du har måtte fysisk komme til de? skjønner ikke helt den da.. men hva skal du gjøre når du finner ut at det er noe som ikke funker da? skal du dra ifra danmark til en postboks adresse i hønefoss hver gang da? eller hva har du tenkt å gjøre.. vel kan si det sann da at nå er det over en måned siden jeg har sett eller hørt noe om min laptop, og nå rett før examener som jeg trenger den til, da er det veldig surt.. vel, men tror det sikkert hadde gått bra dersom jeg hadde kommet hjem til de.. men det gjør jeg bare ikke. Tja. Hva gjør jeg hvis det er noe feil med maskinen? Den tid den sorg. Den virker i hvert fall bra nå. Og hva turen til Hønefoss gjelder var dette et forslag jeg kom med selv slik at jeg skulle få maskinen før jeg dro. Den var klar til levering på fredag, men da ville jeg jo ikke hatt den før på mandag... Og da var jeg i Køben igjen. De hadde jo heller ikke lovet meg at jeg skulle få maskinen før jeg dro. De brukte riktignok ti arbeidsdager på å få den ferdig, men kan jo skjønne at de får en del bestillinger med det tilbudet de hadde. Selv om manger her virker til å ha kanselert ordren sin. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 http://www.whitebox.no/default.asp?Action=Pages&nPCID=5De sier faktisk at de har store leveringsproblemer. Mitt forhold til whitebox er hittill nydelig, men vi får se... saken er datert 11.11.04. og ok det,, men etter forbruker loven ++ et par andre lover så står det at de skal kunne gi deg en erstatning når du venter på rep. dersom det vil ta over 7 dager. jeg sendt den inn en gang i slutten av oktober, fikk den igjen den 3 november med samme problemet. Maskinen ville ikke boote siden den ikke fant hd. og nå sitter jeg her og venter uten maskin. og de tar ikke mine telefoner eller sender meg en mail eller noe, der de forteller hva som skjer. Det er rimlige langt unna hva du skal kunne forvente av noen, og du må ikke fortelle noen at den meldingen der dekker for, å kunne oppføre seg på den måte. og som trådstarter her sider og som topic også sier at er det vel at de forteller at "varen blir sendt om 3-5 dager" når de samtidig har en melding på weben. dette henger ikke i sammen, og med omtanke på at det er en enkeltforemannstak så kan de ikke være så store komunikasjons problemer innad at de ikke "viste bedre". han som tar imot ordren er med stor sannsynlighet den samme som pakker og sender den også. vel, de er på tynn is nå, og det ser ikke ut til at de vil/klare å gjøre noe med det anent enn å fortelle nye løyner. Som det har vært tatt opp i mange tråder før her på forumet. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nå er jo faktisk Whitebox 1800 kr dyrere enn netshop på 1557 med samme specs som Netshop. altså Radeon9700, P1.7m, 80 gig HD og TolagsDVDbrenner. Enda et argument til å ikke handle der Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Etter Novembertilbudet var over ja Fikk min for 12450kr med: 60gb 7200rpm, Duald-DVD 8x, og windows.. PS: Den ligger på postkontoret nå Vente på at pappa kommer hjem Edit: Bæreveske og Norton Antivirus 2004 (mulig 90-dagers) Endret 2. desember 2004 av zetor;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Les denne artikkelen. Bæreveske følger med og det må regnes ca 10 dagers leveringstid Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Les denne artikkelen. Bæreveske følger med og det må regnes ca 10 dagers leveringstid hmm.. 10 dager ja,, vel, eneste på denne tråden som har fått den levert har da kommet til de for å hente den. men alle netshoper osv har en frist på 14 dager før kjøper skal ha varen. Lenke til kommentar
RoyalCrown Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeg viste til den "bæreveske er standard" tingen da jeg bestilte, og da jeg klagde på leveringstiden (tok vel nesten 3 uker for min del), fikk jeg følgende svar: Hei Bæreveske er ikke standard på denne modellen dessverre. Når det gjelder leveringstid så vil din maskin gå ut idag regner jeg med. Det er veldig stor pågang på kampanjemodellen slik at leveringstiden er ca 1 uke fra bestilling. Vi jobber hele tiden med å få ned leveringstiden på denne modellen. Med vennlig hilsen Whitebox Data Systems Anders support Maskinen ble *ikke* sendt ut den dagen. Jeg fikk maskinen min to uker etter denne emailen. Bæreveske var derimot med, så hva de gutta driver med vet ikke jeg. Elendig service uansett. Endret 2. desember 2004 av RoyalCrown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå