tivolieselet Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bestiller maskinen min på psdata, måtte riktignok vente til torsdag før de fikk alle delene, men det er bedre enn å vente på av WB skal gidde å sende maskin. Den kommer på 900,- mere VS WB men da får jeg som nevnt tidligere med en CPU som er 1.8 (M) og dual layer brenner PLUSS kundeservice som henger på greip Kan ikke annet enn å ønske de som venter på pc fra WB lykke til. ja psdata har jeg hørt mye bra om, det var en i klassen som hadde kjøpte en laptop der som fikk problemer med den.. alle regler osv ble fulgt og de oppførte seg på en bra måte. presise på levering er de også. jaja,, da var det forsatt bare å vente på at whitebox skal finne ut hva de skal gjøre med den laptopen min som de har.. eller om de svarer på brev som jeg har sendt. vel, men er det noen flere her som sliter med whitebox eller som har fått hevet kjøpet? jeg kan ikke vente lengre på at de skal gjøre noe der ned så.. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Er nå bare litt nysgjerrig, hvordan går det med leveringen deres fra whitebox? Alle sitter vel lykkelig med sine maskiner etter 5dager? Lenke til kommentar
Storet Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ja.. oj så lang tid det tok... de sendte det på mandag å på onsdag fikk jeg lappen i posten.... hjelper å ringe å tyne litt vet dere.. hjelper ikke å bare sitte i postkassa i et par uker. Lenke til kommentar
acon Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ja.. oj så lang tid det tok... de sendte det på mandag å på onsdag fikk jeg lappen i posten.... hjelper å ringe å tyne litt vet dere.. hjelper ikke å bare sitte i postkassa i et par uker. Når bestilte du din da? Har selv ventet i to uker nå. Har blitt lovet den iløpet av neste uke, altså før det runder den tredje uken. Litt sur å ha måtte vente så lenge. Men de har iallefall gitt meg god kundeservice underveis. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hjelper ikke å bare sitte i postkassa i et par uker. ehh.. vel jeg pleier heller ikke så "sitte i en postkasse" !!! WHAT? men jeg har forsatt ikke hørt noe ifra de... pakken ble sendt til de 3.11 og da har de hatt tid til å fikse den.. ..og når de ikke tar telefonen når jeg ringer så, er det ikke så mye mer jeg kan gjøre. vel, de tar den dersom jeg ringer med et anent tlf, eller med sjult nr da.. men da "kan han ikke hjelpe meg" Lenke til kommentar
Storet Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 sendte først mail jeg... ringte til de å sa at jeg MÅ ha maskinen til den og den datoen. Så det var ingen problem. Kundeservicen har vært upåklagelig synst jeg i hvertfall Lenke til kommentar
acon Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 sendte først mail jeg... ringte til de å sa at jeg MÅ ha maskinen til den og den datoen. Så det var ingen problem. Kundeservicen har vært upåklagelig synst jeg i hvertfall Enig! Har vært upåklagelig kundeservice... men pcen har jeg ikke sett så mye til enda Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Og hva har dere fått service på? Hva har de gjort for dere? Svart på tlf og løyet enda mer? Ja, det kan man kalle finfin service. Lenke til kommentar
Storet Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jaja du fer no tru ka du vil.. Jeg vet i hvertfall hva jeg fikk på pcene mine Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jaja du fer no tru ka du vil.. Jeg vet i hvertfall hva jeg fikk på pcene mine Jeg siktet til de som ikke har fått maskinen enda Lenke til kommentar
perstad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Etter å ha fulgt med på denne tråden i lengre tid var jeg så og si sikker på at jeg ikke skulle få maskinen min tidsnok. Tidsnok ville si før søndag (i går) kl 18 da jeg dro tilbake til Danmark etter en helg i Norge. Etter et par mailer til og fra en av de ansatte på salg fikk jeg en telefon på fredag. Da hadde de maskinen klar og jeg kunne hente den på lageret deres. Problemet var at jeg ikke hadde noe nr til de, bortsett fra det vanlige 815... nr. Når jeg troppa opp i Hønefoss lørdag formiddag var det ingen som ringte meg, noe som var avtalt at de skulle. 1 ½ time etter at de skulle ringt ringte de, men da var jeg på god vei tilbake og hadde ikke tid til å kjøre tilbake. Fram til nå virker det ikke veldig bra. Derimot fikk jeg tilbud om at de skulle frakte maskinen hjem til meg (8 mil) enten senere på lørdagne eller på søndag. Dette ble avtalt og på søndag kom maskinen fraktfritt hjem til meg, og jeg fikk i tillegg et mindre prisavslag, på en i utgangspunktet meget rimelig maskin! Det synes jeg var bra, så nå er det bare å komme seg hjem fra jobb og leke Grunnen til at jeg gidder å skrive dette er ikke for å si at "Åh WB er så snille", men ville bare få fram at de i hvert fall gjør litt ekstra hvis du trenger det. Takk til dem for det. perstad København Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Etter at folk på skolen fikk vite om mitt forsøk på å bestille pc fra whitebox, fikk jeg MANGE historier om deres erfaring med WB. Noen her sier at det kan lønne seg å ringe dit ned for å mase, hva i alle dager har det med kundeservice å gjøre? At de lyver deg mitt opp i ansikter uten å blunke, er det god kundeservice?, at de ikke fikser maskiner som kommer inn til rep, er det god kundeservice? Nei jeg er bare glad til for at jeg sa opp ordren min hos dem. Slik service er i allefall ikke jeg villig til å godta. Nå fikk jeg ikke bestilt meg ny pc så kjapt som jeg hadde tenkt siden ps-data var gått fri for noen komponenter. Ikke var det så hast heller, men mere enn prinsippsak, jeg lar meg ikke behandle så dårlig av en butikk. Er de så dårlig når man skal handle noe, tørr jeg ikke tenke på hvordan de er om det skulle gå noe galt med maskinen. I dag fikk jeg for 400kr mere enn på WB kjøpt den samme pc fra netshop. Nå vet ikke jeg hvilken frakt wb bruker, men fra netshop kom det på 180,- (ink dvd-brenner til min stasjonære pc og en d-link router) men om ryktet stemmer at WB tar opp i mor 400 for frakta er det ikke mye å tjene. En ting til, netshop bekrefter at brenneren er av typen dual layer Tror ikke WB har noe annet en dual mode Så er det bare å vente på ny maskin fra netshop da, håper den er her før fredag Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Etter å ha fulgt med på denne tråden i lengre tid var jeg så og si sikker på at jeg ikke skulle få maskinen min tidsnok. Tidsnok ville si før søndag (i går) kl 18 da jeg dro tilbake til Danmark etter en helg i Norge. Etter et par mailer til og fra en av de ansatte på salg fikk jeg en telefon på fredag. Da hadde de maskinen klar og jeg kunne hente den på lageret deres. Problemet var at jeg ikke hadde noe nr til de, bortsett fra det vanlige 815... nr. Når jeg troppa opp i Hønefoss lørdag formiddag var det ingen som ringte meg, noe som var avtalt at de skulle. 1 ½ time etter at de skulle ringt ringte de, men da var jeg på god vei tilbake og hadde ikke tid til å kjøre tilbake. Fram til nå virker det ikke veldig bra. Derimot fikk jeg tilbud om at de skulle frakte maskinen hjem til meg (8 mil) enten senere på lørdagne eller på søndag. Dette ble avtalt og på søndag kom maskinen fraktfritt hjem til meg, og jeg fikk i tillegg et mindre prisavslag, på en i utgangspunktet meget rimelig maskin! Det synes jeg var bra, så nå er det bare å komme seg hjem fra jobb og leke Grunnen til at jeg gidder å skrive dette er ikke for å si at "Åh WB er så snille", men ville bare få fram at de i hvert fall gjør litt ekstra hvis du trenger det. Takk til dem for det. perstad København hehe.. du synes at de oppfører seg bra, etter at du har måtte fysisk komme til de? skjønner ikke helt den da.. men hva skal du gjøre når du finner ut at det er noe som ikke funker da? skal du dra ifra danmark til en postboks adresse i hønefoss hver gang da? eller hva har du tenkt å gjøre.. vel kan si det sann da at nå er det over en måned siden jeg har sett eller hørt noe om min laptop, og nå rett før examener som jeg trenger den til, da er det veldig surt.. vel, men tror det sikkert hadde gått bra dersom jeg hadde kommet hjem til de.. men det gjør jeg bare ikke. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Etter at folk på skolen fikk vite om mitt forsøk på å bestille pc fra whitebox, fikk jeg MANGE historier om deres erfaring med WB. Noen her sier at det kan lønne seg å ringe dit ned for å mase, hva i alle dager har det med kundeservice å gjøre? At de lyver deg mitt opp i ansikter uten å blunke, er det god kundeservice?, at de ikke fikser maskiner som kommer inn til rep, er det god kundeservice? Nei jeg er bare glad til for at jeg sa opp ordren min hos dem. Slik service er i allefall ikke jeg villig til å godta. Nå fikk jeg ikke bestilt meg ny pc så kjapt som jeg hadde tenkt siden ps-data var gått fri for noen komponenter. Ikke var det så hast heller, men mere enn prinsippsak, jeg lar meg ikke behandle så dårlig av en butikk. Er de så dårlig når man skal handle noe, tørr jeg ikke tenke på hvordan de er om det skulle gå noe galt med maskinen. I dag fikk jeg for 400kr mere enn på WB kjøpt den samme pc fra netshop. Nå vet ikke jeg hvilken frakt wb bruker, men fra netshop kom det på 180,- (ink dvd-brenner til min stasjonære pc og en d-link router) men om ryktet stemmer at WB tar opp i mor 400 for frakta er det ikke mye å tjene. En ting til, netshop bekrefter at brenneren er av typen dual layer Tror ikke WB har noe annet en dual mode Så er det bare å vente på ny maskin fra netshop da, håper den er her før fredag Er det ikke DOUBLE-layer som kan brenne i doble lag da? At DUAL-layer bare er en betegnelse som brukes av webshopper som selger begge deler? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Etter at folk på skolen fikk vite om mitt forsøk på å bestille pc fra whitebox, fikk jeg MANGE historier om deres erfaring med WB. Noen her sier at det kan lønne seg å ringe dit ned for å mase, hva i alle dager har det med kundeservice å gjøre? At de lyver deg mitt opp i ansikter uten å blunke, er det god kundeservice?, at de ikke fikser maskiner som kommer inn til rep, er det god kundeservice? Nei jeg er bare glad til for at jeg sa opp ordren min hos dem. Slik service er i allefall ikke jeg villig til å godta. Nå fikk jeg ikke bestilt meg ny pc så kjapt som jeg hadde tenkt siden ps-data var gått fri for noen komponenter. Ikke var det så hast heller, men mere enn prinsippsak, jeg lar meg ikke behandle så dårlig av en butikk. Er de så dårlig når man skal handle noe, tørr jeg ikke tenke på hvordan de er om det skulle gå noe galt med maskinen. I dag fikk jeg for 400kr mere enn på WB kjøpt den samme pc fra netshop. Nå vet ikke jeg hvilken frakt wb bruker, men fra netshop kom det på 180,- (ink dvd-brenner til min stasjonære pc og en d-link router) men om ryktet stemmer at WB tar opp i mor 400 for frakta er det ikke mye å tjene. En ting til, netshop bekrefter at brenneren er av typen dual layer Tror ikke WB har noe annet en dual mode Så er det bare å vente på ny maskin fra netshop da, håper den er her før fredag Er det ikke DOUBLE-layer som kan brenne i doble lag da? At DUAL-layer bare er en betegnelse som brukes av webshopper som selger begge deler? Hmm.. Tror de mener at det er både + og - med dual layer.. Eller er det helt feil? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg fatter ikke at forum brukere, etter så ufattelig mange poster om servicen til WB, enda velger å handle der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg fatter ikke at forum brukere, etter så ufattelig mange poster om servicen til WB, enda velger å handle der. Er ikke alle som er like belest. Mange WB kjøpere er nye brukere. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Er det ikke DOUBLE-layer som kan brenne i doble lag da? At DUAL-layer bare er en betegnelse som brukes av webshopper som selger begge deler? Du har vist rett i at det heter BOUBLE-Layer, så er også tilfelle for den brenneren jeg får med min pc. Er bare jeg som er vant til å høre dual layer. 14732 AOpen 8x DVD ± RW Double Layer for 155XX Stk 1,00 60.NDI37.007 for bærbar PC Slik som over står det i oredrebekreftelsen. Beklager at jeg blader ting, men er som sagt vant til at det blir brukt dual-layer om to lags brennere Oppklart? Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Ikke for å strø salt i såran på de som enda venter på sin pc fra WB, men jeg la inn ny bestilling hos netshop klokka 18.00 i går kveld, 8.30 i dag tidlig fikk jeg mail om at pcen var ferdig og på tur til min adresse. Min første erfaring med netshop er Endret 30. november 2004 av Gibos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Litt leit for WB egentlig, når de må konkurrere mot tidenes webshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå