Gå til innhold

Hvordan går det med leveringen fra whitebox?

Gibos

Anbefalte innlegg

Ang TV2 hjelper deg så skriver jeg en mail. Men for å stå sterkere så må mn oppgi navn og telefon nr. De som gir meg nr, får også mitt. Skal ikke akkurat drive telefon terror her ;)

Jeg er ikke helt ferdig med brevet enda. Men det kommer seg. Finner stadig ting jeg kan "klage" på.

Med vennlig hilsen

Frederik Thelle

vel, for meg er det ok, men jeg skal se og lese brevet før jeg setter navnet mitt på det.

men jeg har siste examen på onsdag, så da kan jeg sette meg ned å skrive et par sider, jeg har alle rede 2 klage brev som jeg har sendt til forbrukerrådet.

men vi må få med oss alle som har noe med whitebox å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette brevet til TV2 er ikke ferdig. Jeg har en eksamen akkurat nå. Den startet på mandag (jeg hentet oppgaven før jeg hentet maskinen), og den avsluttes på fredag. Jeg skriver litt på TV2 brevet når jeg orker og slikt. Glad jeg fikk hentet maskinen min. Da jeg bruker den flittig (selv om jeg har en stasjonær). Og jeg skal bruke maskinen til fremvisning og prosjektering av film, løsninger osv osv på fredagen, da jeg skal legge frem oppgavene muntlig og skriftlig.

Jeg fikk problemer med skjermkortet på denne CL1557 maskinen. Det var det eneste. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=344348&hl=

Er skikkelig fornøyd med den ellers. Bare det ikke går galt med den. Da kjøper jeg nok heller nye deler enn å gå til WB med den.

Jeg legger ut dokumentet til TV2 for gjennomlesning når det er ferdig. Og håper at mange melder seg på. :yes:

Med vennlig hilsen

Frederik Thelle

Lenke til kommentar
men hvormange er det som blir med på den tv2hjelperdeg og/eller har saken til forbrukerrådet?

Vurdere å sende dataen inn til whitebox siden jeg bare har hatt den inne en gang. Prøver å få svar fra dem om hvorfor de løy til meg, men det er ingen som svarer..

Jeg blir med så fremst at jeg og whitebox ikke klarer å komme til enighet om saken.

Burde jeg fremdeles sende klagebrev til forbrukerrådet? Ser ikke ut som de gjør noen særlig innsats for oss forbrukere

Lenke til kommentar
Har enda ikke fått bekreftelse på avbestillingen min, og når jeg ringte til whitebox la de bare på :(

Men de har ikke sendt pc'en til meg enda, så kan jeg regne den som avbestilt?

Som jeg sa tidligere, ikke bry deg om det. Det tok l a n g tid før jeg fikk noen bekreftelse på min avbestilling. Sendte mailen til salg og kundeservice.

Du er i din fulle rett til å kanselere en ordre, og i sær når de ikke overholder en eneste avtale de gjør med kundene.

Bare bestill deg en ny pc du fra et annet sted.

Dere er klar over at dere kan kjøpe pcen et annet sted til den prisen WB anonsere med om de ikke levere maskinen innen rimelgi tid??? Det blir WB som må betale det det koster deg ekstra. Men det spørs om det er noe å hente der i allefall.

TENK OVER DETTE: Hvordan kan WB gi oppgradering på oppgradering gratis til flere 100kunder??? Her er det noe muffens, nesten så jeg lurer på hvor stor kassakreditt de har fra importørene. Skal ikke si hva jeg tror, men det lukter litt rart.

Lenke til kommentar
TENK OVER DETTE: Hvordan kan WB gi oppgradering på oppgradering gratis til flere 100kunder??? Her er det noe muffens, nesten så jeg lurer på hvor stor kassakreditt de har fra importørene. Skal ikke si hva jeg tror, men det lukter litt rart.

ja, men dette gjore de til mange av oss i vår også.. vi fikk dvd isteden for cd-r osv.. men den økonomien deres er ikke bra.

Lenke til kommentar

åå konge da nå skal jeg legge til belina på msn..

Domain Name................: whitebox.no

Organization Handle........: WDA14O-NORID

Registrar Handle...........: REG38-NORID

Legal-c Handle.............: JM296P-NORID

Tech-c Handle..............: AH2R-NORID

Zone-c Handle..............: AH2R-NORID

Bill-c Handle..............: AIAR1R-NORID

Nameserver Handle..........: DNS205H-NORID

Nameserver Handle..........: DNS206H-NORID

Nameserver Handle..........: DNS207H-NORID

Additional information:

Created: 2002-08-29

Last updated: 2002-08-29

NORID Handle...............: WDA14O-NORID

Organization Name..........: WHITEBOX DISTRIBUSJON Andvik

Organization Number........: 984752016

Post Address...............: Vik Senter

Postal Code................: N-3530

Postal Area................: RØYSE

Country....................: Norway

Phone Number...............: +47 81 55 01 80

Fax Number.................:

Email Address..............: [email protected]

Additional information:

Last update: 2002-08-29

[email protected]

Lenke til kommentar

Datoene for opprettelsen av Whitebox distribusjon og søksmålet mot Ole gunstad stemmer overraskende godt da. Tviler sterkt på at det er tilfeldigheter her.

Edit: Fant også dette

Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret

Organisasjonsnummer: 986 705 414

Navn/foretaksnavn: OLE GUNSTADS KONKURSBO

Organisasjonsform: Konkursbo

Forretningsadresse: Ringeriksveien

1301 SANDVIKA

Kommune: BÆRUM

Postadresse: Postboks 164

v/Adv Skjalg Grimstad

2712 BRANDBU

Endret av Frekkas
Lenke til kommentar

Han ble dømt for bedrageri og brudd på åndsverkloven i desember 2002, så jeg vil si det stemmer ganske bra. Dersom du lesr innelgget ser du at det står edit og at det siste er informasjon jeg har lagt til og nødvendigvis ikke er i sammenhung med det første.

Forøvrig er han innklaget endel ganger i forbrukertvistutvalget for diverse postordrevirksomhet.

Lenke til kommentar
Han ble dømt for bedrageri og brudd på åndsverkloven i desember 2002, så jeg vil si det stemmer ganske bra. Dersom du lesr innelgget ser du at det står edit og at det siste er informasjon jeg har lagt til og nødvendigvis ikke er i sammenhung med det første.

Forøvrig er han innklaget endel ganger i forbrukertvistutvalget for diverse postordrevirksomhet.

ohh sorry leste " Business Software Alliance har vunnet frem i en piratkopieringssak fra 1998." og regnet med at det var en sak ifra 1998 også da. men det er jo Publisert 02.12 2002 og de fikk dommen da. så da er vi enige..

Lenke til kommentar
Har enda ikke fått bekreftelse på avbestillingen min, og når jeg ringte til whitebox la de bare på :(

Men de har ikke sendt pc'en til meg enda, så kan jeg regne den som avbestilt?

Så lenge du har bevis for en samlate, eller en mail du har sendt før du har mottatt sendingsnr så kan pakken bare ligge på posten. Og du skal ikke trenge å betale returen av varen.

Men sluøøe du plutselig få masse penger, slik at du har råd til å betale den ut, kan du jo selge den videre. Til en litt stivere pris ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...