Popobawa Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 NB: Eneste jeg nå stusser litt over var prisen på frakt, 400kr. Normalt ? Det der må jo være årets dyreste norgespakke??? Sikker på at den ikke er sendt som bedriftspakke da? Det er vel en smule dyrere Skal gi whitebox muligheten til mandags ettermiddag. Har jeg ikke hørt noe til da bestiller jeg meg pc et annet sted. Jeg gidder ikke la et firma leke tulling med meg, til det er det for mange som selger utstyr Har funnet samme pc som den fra whitebox til 600kr mer, men da får man med dual layer på brenneren i steden for dual "svindel" Regner man da inn frakten som whitebox bruker på 400 blir det ikke mye å tjene på handel fra WB Bedriftspakke koster i overkant av 200,- tror jeg. Så det er litt rart at han måtte punge ut med 400,- Lenke til kommentar
guso Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 NB: Eneste jeg nå stusser litt over var prisen på frakt, 400kr. Normalt ? Det der må jo være årets dyreste norgespakke??? Sikker på at den ikke er sendt som bedriftspakke da? Det er vel en smule dyrere Skal gi whitebox muligheten til mandags ettermiddag. Har jeg ikke hørt noe til da bestiller jeg meg pc et annet sted. Jeg gidder ikke la et firma leke tulling med meg, til det er det for mange som selger utstyr Har funnet samme pc som den fra whitebox til 600kr mer, men da får man med dual layer på brenneren i steden for dual "svindel" Regner man da inn frakten som whitebox bruker på 400 blir det ikke mye å tjene på handel fra WB Bedriftspakke koster i overkant av 200,- tror jeg. Så det er litt rart at han måtte punge ut med 400,- Jeg måtte ut med 300.- i frakt da jeg hentet den på på postkontoret i går. Dyrt nok det, men den ble ikke levert med det sorte tastaturet som de har gjort tidligere, kun et blått gjenomsiktig, litt skuffende det men ellers godt fornøyd. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Til meg gjore de et stort poeng ut av det med sort tastatur, det var det ingen andre som hadde sa de. Nå har de det kansje ikke selv heller? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 vel,, ikke rart dette og ja det tar lang tid før dere får de laptopene også.. vi som bestilte i vår har hatt samme problemene. men nå når det bare har vært problemer for meg og de ikke tar telefonen når jeg ringer, og ikke sender tilbake pcen etter rep. så har jeg måttet snakke med forbrukerrådet. og får de til å hjelpe meg. her er det brevet som jeg har sendt de nå brev til whitebox er det flere som er i samme situasjon ? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Dette stod i mail jeg fikk fra dem etter noen spørsmål: "Frakt koster kun kr 100-250 over hele landet." Hvorfor måtte dere betale 300-400kr? Har ventet i 9 dager på min 1557 nå Mvh. Zetor;) Endret 21. november 2004 av zetor;) Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jeg gir WB tid til mandag klokka 12, har jeg ikke hørt noe fra dem da sender jeg mail om avbestilling. Tar det så tidlig at de jeg bestiller hos i stedenfor skal rekke å sende den på mandag. Gidder ikke leke butikk med WB Endret 21. november 2004 av Gibos Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hehe. Føler med dere WB gutta. Som man sier. det som viser seg å være billig der og da, trenger ikke å være billigst i lengden Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg gir WB tid til mandag klokka 12, har jeg ikke hørt noe fra dem da sender jeg mail om avbestilling. Tar det så tidlig at de jeg bestiller hos i stedenfor skal rekke å sende den på mandag. Gidder ikke leke butikk med WB vel,, det samme som skjedde med oss det.. og når vi ringte og klaga så fikk vi oppdatert deler osv.. men vel du ser nå da hvordan det kan gå.. det som er litt rart er at nå jeg rinte til forbrukerrådet så spør de hvem jeg hadde handlet med og da sier jeg whitebox.. og ho dama som jeg snakka med sier "åå ja, de ifra internett det" vel kanskje det ikke bare er jeg som sliter med de da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Synes det er bra at de i alle fall innrømmer og opplyser om lang levering i de nyeste annonseringene sine i blader og diverse. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Synes det er bra at de i alle fall innrømmer og opplyser om lang levering i de nyeste annonseringene sine i blader og diverse. De innrømmer jo ikke noe som helst når de sier at det er max 3-5dagers leveringstid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Synes det er bra at de i alle fall innrømmer og opplyser om lang levering i de nyeste annonseringene sine i blader og diverse. De innrømmer jo ikke noe som helst når de sier at det er max 3-5dagers leveringstid. Orker ikke å begynne å lete, men jeg har siste utgaven av et pc-blad her hvor de sier at leveringstiden kan være lengre enn oppgitt grunnet mange bestillinger. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Synes det er bra at de i alle fall innrømmer og opplyser om lang levering i de nyeste annonseringene sine i blader og diverse. De innrømmer jo ikke noe som helst når de sier at det er max 3-5dagers leveringstid. Orker ikke å begynne å lete, men jeg har siste utgaven av et pc-blad her hvor de sier at leveringstiden kan være lengre enn oppgitt grunnet mange bestillinger. Men å si fem dager i en mail blir jo feil, når man i skrivende øyeblikk vet at det er mange bestillinger. Dessuten står det jo "Du skal normalt ha pcen din innen 2 dager" når man bestiller. Endret 21. november 2004 av zetor;) Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Synes det er bra at de i alle fall innrømmer og opplyser om lang levering i de nyeste annonseringene sine i blader og diverse. vel det står på siden deres under " Transport" "Ved bestilling før kl 14.00 vil alle bestillinger gå ut samme dag med enten post, bud eller etter avtalt leveringsmåte." transport da bør de holde det som de lover ser også at det står noe under Nyheter "11.10.04 Vi har for tiden hatt store leveringsproblemer grunnet den voldsomme økningen i bestillinger av våre bærbare modeller. Dette har ført til at ikke alle har kommet like lett gjennom på telefon samt fått sine email besvart på dagen. Vi har jobbet hardt og vil om kort tid komme tilbake helt ajour. Inntil dette er helt i orden må det regnes noe ekstra tid på leveringer av nye bestillinger. Vi håper på forståelse for dette." men det er forsatt ikke noen grunn til at folk skal måtte vente mer 7 dager uten erstatning ved rep. jeg har sendt inn pcen den 3. og da har de hatt tid. de kan da ta telefonen eller sende meg en mail som sier at de holder på med de og den blir ferdig da. og da.. eller.no men vi hadde samme problemene i vår.. og da var det samme leksa. så de lærer da ikke av sine feil.. vel, de kan slutte å leke butikk nå leken er god!! Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Synes det er bra at de i alle fall innrømmer og opplyser om lang levering i de nyeste annonseringene sine i blader og diverse. De innrømmer jo ikke noe som helst når de sier at det er max 3-5dagers leveringstid. Orker ikke å begynne å lete, men jeg har siste utgaven av et pc-blad her hvor de sier at leveringstiden kan være lengre enn oppgitt grunnet mange bestillinger. Jeg skal ikke dra noen lang diskusjon om akkurat dette, men når de sier i mail at det vil være 3 til max 5dagers leveringstid må man vel finne seg i at det tar så lang tid. Når man så ringer å bestiller pc får den samme beskjeden burde man vel være nokså sikker på at dette stemmer? I sær når duden som man snakker med sier at det tar nok ikke mere enn 3dager, men har du uflaks kan det ta 5dager. For min del er jeg nå inne i dag 10. Men som jeg sa tidligere her, har jeg ikke forsendelsesnr inne klokka 12 i morra blir det ikke noe handel med WB(samma f hva de måtte love) Da legger jeg heller på en høvding å får en 1.8m og daual layer i stede, å det meste viktige, jeg FÅR pc før jul Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 vel, når du ringer så sier de at de skal sende den,, eller at den er sendt.. men det er den ikke og du får vel den heller ikke på en stund.. men du kan da altids spørre om pakkenr. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 NB: Eneste jeg nå stusser litt over var prisen på frakt, 400kr. Normalt ? Det der må jo være årets dyreste norgespakke??? Sikker på at den ikke er sendt som bedriftspakke da? Det er vel en smule dyrere Skal gi whitebox muligheten til mandags ettermiddag. Har jeg ikke hørt noe til da bestiller jeg meg pc et annet sted. Jeg gidder ikke la et firma leke tulling med meg, til det er det for mange som selger utstyr Har funnet samme pc som den fra whitebox til 600kr mer, men da får man med dual layer på brenneren i steden for dual "svindel" Regner man da inn frakten som whitebox bruker på 400 blir det ikke mye å tjene på handel fra WB Bedriftspakke koster i overkant av 200,- tror jeg. Så det er litt rart at han måtte punge ut med 400,- nei dersom pakken er over 3 kg så koster det 341-, kr. sikkert grunnan til at de gjør det er at norges pakker har bare forsikring på 10000 (10 k) og bedriftspakker har mer forsikring. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 vel, når du ringer så sier de at de skal sende den,, eller at den er sendt.. men det er den ikke og du får vel den heller ikke på en stund.. men du kan da altids spørre om pakkenr. Det er pakkenr jeg skal ha innen klokka 12. Gidder ikke ringe dit en gang, sender mail med alle opplysningen på + et stort ORDREN ER KANSELERT PGA. BRUTTE LØFER Etter det gir jeg meg fullstendig pokkern i hele WB. Men det kan jo hende at de synes 11 dager er nok ventetid, med litt flaks er den på vei hit i morra. Er den ikke det har PS data solgt meg nok et lass med hardware. PS: når det gjelder dual layer sa faktisk han jeg snakka med på WB at den 8Xdvd brenneren var dual layer Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 nei dersom pakken er over 3 kg så koster det 341-, kr. sikkert grunnan til at de gjør det er at norges pakker har bare forsikring på 10000 (10 k) og bedriftspakker har mer forsikring. Jeg kjøpte en bærbar for noen uker siden og den ble sendt som bedriftspakke dør til dør. Den ble altså levert på døra hos meg, og det kostet under 300,-. Den veide mer enn 3kg også. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 nei dersom pakken er over 3 kg så koster det 341-, kr. sikkert grunnan til at de gjør det er at norges pakker har bare forsikring på 10000 (10 k) og bedriftspakker har mer forsikring. Jeg kjøpte en bærbar for noen uker siden og den ble sendt som bedriftspakke dør til dør. Den ble altså levert på døra hos meg, og det kostet under 300,-. Den veide mer enn 3kg også. vel, kommer vel kanskje litt ann på hvor du bor da.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kanskje det ja. Men bedriftspakke har vel en fast pris slik som norgespakke. Hvis jeg sender en pakke til nabobyen som ligger en halvtime herfra så koster det fortsatt det samme som å sende den til vestlandet. Men nok om det. Fortsett å diskuter whitebox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå