tivolieselet Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Noen som har ringt henne? Hadde vært artig å høre eventuelle bortforklaringer når man ringer for å klage på maskinen... hehehe Belinda Andvik Stabellsgate 15 3510 Hønefoss Tlf. 995 02 280 du kan da ringe henne på jobben da ringrike kommune sine sider vel venter til at jeg har snakka med forbrukerrådet.. Tlf. direkte: 32114215 Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Tror Wh1te hadde ringt henne. sjekk linken hans. hehehehe. Gøyale ting Nei. en liten stakeout mot hvor de holder til. så tropper dere opp 20 mann som ikke har PCer og nekter å gå før dere har fått varene Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har dere også merket at de aldri nevner etternavnene sine? Tror WB har skikkelige ugler i mosen og er sinnsykt glad jeg ikke handlet hos de. Jeg har da et par etternavn. Jeg fikk faktisk en PM fra en bruker på forumet som hadde navnene på de to som stod bak, hvor de bodde, osv. Ingen som har fått mailer kreditert Jason Miller? har han her da problemer med cl50 han har fått mail ifra en "Med vennlig hilsen Whitebox Data Systems Knut Hansen support" Gule sider der er det en som heter knut hansen som har samme adresse og 3 forskjellige telefon nr.. men når det er et enkelt mannsforetak så kan det ikke være så mange som jobber der da.. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Sitat fra Dinside. hentet i april Re: Bør ikke kjøpe pc av Whitebox Av: Lindorff Dato: 21.04.2004 23:54 21.04.2004 18:51 skrev Mortis;) >Hvis du kjøper gjennom AudioNet så er garantien ingen problem.. Hvos Whitebox går konkurs da så er det AudioNet som må ta seg av kostnadene....... Oh yeah, Audionet AS er bunnsolid...: Decision Score 0 - 5 1 - Kreditt frarådes Kommentar Mangler styre, styreformann, revisor Mer enn 2/3 av AS-kapital tapt Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Okey, hvilke telefonnummre har vi til whitebox, både privat og bedrift? Begynner å bli lei, må snakke med de no.... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ved en nærmere sjekk er jo det firmaet nå konkurs. et lignende firma på nesten samme adressen heter nå Audionet distribusjon AS. Samme ulla garantert. Ring å avbestill, sitt jula uten PC og drikk deg igjennom jula, så bestiller du den en annen plass på nyåret.. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Okey, hvilke telefonnummre har vi til whitebox, både privat og bedrift?Begynner å bli lei, må snakke med de no.... Belinda Andvik Stabellsgate 15 3510 Hønefoss Tlf. 995 02 280 det er mobilen til ho,, og dersom ho er på eldrehjemmet med kattene.. så er det 32114215 jeg har ikke selv ringt til ho da. men har lese på noen eldre poster at det blir fortgang i sakene da.. holder en tommel på at vi alle tar kontakt med tv2hjelper deg.. er det flere som blir med på det eller? Lenke til kommentar
M1ghty Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg er med! Blir så irritert over useriøse personer som tror at de kan behandle oss slik de vil Hvis vi blir mange nok må jo whitebox begynne å ta oss på alvor. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 sitter å prøver å finne ut litt om de whitebox folka.. ser på http://www.dinside.no/php/debatt.php?iid=152017 der det er en som lurer på om det er det gamle laptop norge? er det noen som vet dette eller? M1ghty: jeg har sendt melding til han Thelle, så får se om han har gjort noe. men tv2hjelperdeg blir det Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jaja. Dere som kan avbestille gjør det. De som er igjen går samlet til TV2 hjelper deg eller FBI. Tror de er tipset allerede, men sammer er man sterke. Lykke til. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Stakeout ved postboksen? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har no sendt en mail til de der eg avbestiller pc'en, tør rett og slett ikke mer Noen som vet om noen gode alternativ i samme prisklasse, så bla at Netshop hadde omtrent samme pc, bare 9600 64mb istedenfor 9700 128mb, er det stor ytelseforskjell på de to? Vil den klare hl2 i rimelig grei kvalitet? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 HAHA På "transport" på Whitebox sin side fant jeg: Ved bestilling før kl 14.00 vil alle bestillinger gå ut samme dag med enten post, bud eller etter avtalt leveringsmåte. Her er en link til det MEGET humoristiske skrivet. Link Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Legg litt mer penger på bordet, det er det verdt. Har sjekket brønnøysundregisteret på Netshop De startet i sin tid med 5 mill i aksjekapital. Ikke et enkeltmannsforetak. En teenyweeny forskjell. Tror forskjellen er rundt 300-400 3dmarks03. så ikke så ille. skal klare HL2. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Thats all I need. Skal bruke den mest til skolearbeid uansett, og litt eldre spill, som ET og call of duty Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Thats all I need. Skal bruke den mest til skolearbeid uansett, og litt eldre spill, som ET og call of duty ET funker på alle maskiner nesten da.. btw det er et konge spill da gratis er det også.. Men hvor mange er vi nå som skal kontakte tv2hjelper deg da? Lenke til kommentar
Leephi Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er det noen som har sendt pcen inn til reperasjon, og ikke har bestilt ny? Jeg sendte min cl56 med defekt hovedkort inn for ca 3 uker siden. Har blitt lovet leveringstid tre ganger, men har forsatt ikke fått den. De venter på nytt hovedkort fra leverandøren. Noen andre så har bestilt NY cl56? I tilfellet, har dere fått den? Lurer på om jeg får den før jul nå... Lenke til kommentar
M1ghty Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er det noen som har sendt pcen inn til reperasjon, og ikke har bestilt ny? Jeg sendte min cl56 med defekt hovedkort inn for ca 3 uker siden. Har blitt lovet leveringstid tre ganger, men har forsatt ikke fått den. De venter på nytt hovedkort fra leverandøren. Noen andre så har bestilt NY cl56? I tilfellet, har dere fått den? Lurer på om jeg får den før jul nå... Det tviler jeg sterkt på. Som sagt sendte jeg inn min cl-5 den 10.08.2004. Etter en uke ringte jeg nedover for å høre hva de hadde gjort. Ikke en drit. Hovedkortet var defekt og de ventet på nytt fra leverandøren. Akkurat som i ditt tilfelle. Ringte utallige ganger hvor de sa at de allerede hadde sendt laptopen. Noe som var løgn. Endelig var det en som innrømmet at maskinen ikke var sendt , og dagen etterpå fikk jeg maskinen (18.09.04.) Gikk nesten 6 uker før jeg fikk den tilbake og fremdeles har jeg de samme feilene Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ang TV2 hjelper deg så skriver jeg en mail. Men for å stå sterkere så må mn oppgi navn og telefon nr. De som gir meg nr, får også mitt. Skal ikke akkurat drive telefon terror her Jeg er ikke helt ferdig med brevet enda. Men det kommer seg. Finner stadig ting jeg kan "klage" på. Med vennlig hilsen Frederik Thelle Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Høres bra ut Thelle! Håper det løser saken.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå