Thelle Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vel Frederik, når de ikke oppgir besøksadresse er det vel en grunn til dette.Er ikke uvanlig at enkeltmannsforetak eller små ANS/AS kun har postadresse, da de gjerne baserer seg på hjemmekontor. Skulle ikke forundre meg om Whitebox driver å skrur sammen maskiner i kjelleren til daglig leder eller noe liknende. Vil tro at du ikke møter noen dersom du oppsøker postadressen. Du kan jo alltids stå og vente til noen kommer for å tømme postboks for å ta de på fersken ! Det er faktisk ikke lov å ikke oppgi en besøks adresse Jeg sitter og ringer dem nå. Og fører en logg over hva som skjer hele tiden. Med vennlig hilsen Frederik Thelle Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er faktisk ikke lov å ikke oppgi en besøks adresse Hæ? Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Reglene sier vel slik at det firma MÅ ha en besøks adresse? Jeg er ikke 100% sikker og orker ikke sjekke opp i dette akkurat nå. Jeg har forøvrig fått kontakt med en herremann hos WB. Han satt ikke med det riktige registere forran seg akkurat nå da han satt på avdelingen for teknisk support. Som om det kom som noe sjokk Han skulle kontakte lageret. De skal ringe meg opp igjen. Hvor vidt dette skjer vet jeg ikke. Jeg var selv meget hyggelig på telefonen, snakket rolig, tydelig og la alle fakta på bordet. Leste de mailene jeg hadde vekslet med dem, oppgav navn, datoer og tidspunkt. Jeg gir dem 30 minutter før jeg ringer dem opp igjen. Dette er statistikken fra oppringningene: Jeg startet 08:09 Fikk svar 08:27 Samtalen varte i 3 min og 34 sek. Antall oppringninger: Salg: III Support: IIII Transport: III Fortsettelse følger.... Med vennlig hilsen Frederik Thelle Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er faktisk ikke lov å ikke oppgi en besøks adresse Hæ? Beklager, jeg presterte faktisk å lese "Det er faktisk ikke lov å oppgi en besøks adresse" Overså det andre "ikke" Jeg kan ikke huske å ha sett noe om besøksadresse innenfor selskapsrett, så jeg tviler litt på at det må oppgis. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Som jeg sa. Jeg er ikke 100% sikker og orker ikke sjekke det opp. Men mannen i telefonen virket rellativt possitiv til min ide om å hente maskinen personlig. På stedet skal jeg kreve 512 mb ram ekstra eller 1000,- avslag i prisen. Eller noe i den duren. Får se om jeg klarer å forbli "tøff i trynet". Kan jo raske med meg lov samlingen min og begynne å bla Eller noe slikt Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Disse menneskene er jo veldig hyggelige :/ så det er vanskelig å kjefte på dem :/ Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 min oppgradering er en ufattelig tøff veske til 1000,- synd da jeg har veske og ryggsekk til mangfoldige kr fra før hvor ble det av brennern? hva med ram? hvorofor MÅ jeg oppgradere til 7200 rpm disk om jeg skal hente den i dag? hvorfor må jeg betale for det? den er klar for levering, men jeg kan ikke få den med 5400rpm eller hva det nå er :/ håpløst Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Som jeg sa. Jeg er ikke 100% sikker og orker ikke sjekke det opp. Men mannen i telefonen virket rellativt possitiv til min ide om å hente maskinen personlig. Du må nok riktignok oppgi det for å registrere deg i foretaksregisteret, uten at dette nødvendigvis er informasjon som er offentlig tilgjengelig. På stedet skal jeg kreve 512 mb ram ekstra eller 1000,- avslag i prisen. Eller noe i den duren. Får se om jeg klarer å forbli "tøff i trynet". Kan jo raske med meg lov samlingen min og begynne å bla Det er kanskje ikke så dumt å skrive ut Forbrukerkjøpsloven å ha med. Så kan du bare peke og le dersom de kommer med noe BS. Dersom de ikke vil gå med på at du kommer å henter kan du jo alltids legge deg i OP utenfor postboksen Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Slapp veske, og betaler 505,- kr for en oppgradering til 7200 rpm :/ Setter nå kursen mot hønefoss. Lettere skuffet. Ønsket mere ram og bedre benner. men men tar med lovsamlinga og litt godt mot Endret 13. desember 2004 av Thelle Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Slapp veske, og betaler 505,- kr for en oppgradering til 7200 rpm :/ Setter nå kursen mot hønefoss. Lettere skuffet. Ønsket mere ram og bedre benner. men men tar med lovsamlinga og litt godt mot Må du oppgradere for å få den i dag? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Jeg skjønner seriøst ikke alle de som orker vente på Whitebox i evigheter, eller finne seg i all verdens bortforklaringer osv... det er tydelig at Whitebox ikke er interessert i det man populært kaller "fornøyde kunder".... Men men.. folk gjør sine valg, som ofte kan virke helt irrasjonelle og fullstendig uforståelige på andre mennesker Det har vel kanskje med følelser å gjøre - at man tror man gjør et jævla godt kjøp fordi man sparer en femhundrelapp på en maskin til 14 tusenlapper... selv om selve besparelsen fort blir innhentet av irritasjon og frustrasjon over leveringstid som ikke hører noensteds hjemme, krangler om garantier, reklamasjoner, tid forbrukt på å sitte og prøve å få tak i personene som jobber i firmaet osv... For min del er det den totale mengden negativ omtale som gjør at jeg aldri ville ventet i 4 uker på å få bruke mine surt opptjente penger i en nettbutikk som gir meg en kald skulder både før og etter kjøpet. Men noen velger som sagt å gjøre det, og det er, for meg, helt greit! Men også komplett uforståelig... Morsomt er det jo også, at innehaveren av enkeltmannsforetaket Whitebox, Belinda Andvik, er fast ansatt som omsorgsarbeider på Hønefoss Sykehjem i Ringerike Kommune... trodde som regel at innehavere av et enkeltmannsforetak ville foretrekke å jobbe med det firmaet de har startet? Eller er "innehaveren" Belinda Andvik bare et skalkeskjul for de andre som står bak? De som er misfornøyde, kan jo bare ta kontakt med henne direkte, så ordner hun nok opp i saker og ting.. det er jo hun som er sjefen... eller? Belinda Andvik Stabellsgate 15 3510 Hønefoss Tlf. 995 02 280 http://www.gulesider.no/gsi/map.do?mode=&s...8nefoss&x=0&y=0 http://www.ringerike.kommune.no/symfoni/an...ection=5&Click= Endret 13. desember 2004 av jendor Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg fikk en mail sent i går kveld med sendingsnummer. Laptopen sendes i dag, så da er det bare å sjekke posten.no i løpet av dagen :!: Min PC er sikkert klar fordi så mange av dere avbestiller Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har ikke fått mail med sendingsnummer enda, så har sendt denne mailen til de: "Hei Nå er det to uker siden eg bestilte pc'en, og jeg fikk ikke pakkenummer i forrige uke som lovt. Kan dere få sendt pcen i dag, eller gi meg en bestemt dato, så ville jeg blitt veldig takknemlig. Vil ha pc'en før fredag, hvis ikke ser jeg meg nødt til å avbestille. mvh Morten Smøraas" Håper det får dem til å tenke litt Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Morsomt er det jo også, at innehaveren av enkeltmannsforetaket Whitebox, Belinda Andvik, er fast ansatt som omsorgsarbeider på Hønefoss Sykehjem i Ringerike Kommune... trodde som regel at innehavere av et enkeltmannsforetak ville foretrekke å jobbe med det firmaet de har startet? Eller er "innehaveren" Belinda Andvik bare et skalkeskjul for de andre som står bak? De som er misfornøyde, kan jo bare ta kontakt med henne direkte, så ordner hun nok opp i saker og ting.. det er jo hun som er sjefen... eller? Enig i første del av innelgget ditt, men du blir sikkert flamet av WB fanboysen Tror nok du er inne på noe når du nevner henne som innehaver av enkeltmannsforetaket, jeg tipper det er registert i hennes navn, mens det er en annen som har kontroll på foretaket. Uten å spekulere for mye kan man jo tenke seg diverse grunner til dette. Ikke en uvanlig strategi for diverse postordrekonger og konkursryttere, uten at dette nødvendigvis er tilfelle her. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (...) Vil ha pc'en før fredag, hvis ikke ser jeg meg nødt til å avbestille. Håper det får dem til å tenke litt U think? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Enig i første del av innelgget ditt, men du blir sikkert flamet av WB fanboysen (...) Uten å spekulere for mye kan man jo tenke seg diverse grunner til dette. Ikke en uvanlig strategi for diverse postordrekonger og konkursryttere, uten at dette nødvendigvis er tilfelle her. Hehe.. tror ikke jeg tar en sånn flaming så veldig tungt.. Postordrekonger og konkursryttere ja... noe å ha i bakhodet dersom jeg skal bestille derfra en gang... noe jeg aldri kommer til å gjøre, så da trenger jeg ikke ha det i bakhodet likevel.. hehe Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Enig i første del av innelgget ditt, men du blir sikkert flamet av WB fanboysen Rettet mot meg den eller Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Enig i første del av innelgget ditt, men du blir sikkert flamet av WB fanboysen Rettet mot meg den eller Hehe, neida, tenkte rent generelt Åsså kom jeg på denne Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Enig i første del av innelgget ditt, men du blir sikkert flamet av WB fanboysen Rettet mot meg den eller Hehe, neida, tenkte rent generelt Åsså kom jeg på denne Latterkick :!: Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har dere også merket at de aldri nevner etternavnene sine? Tror WB har skikkelige ugler i mosen og er sinnsykt glad jeg ikke handlet hos de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå