Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kan ikke annet enn å le høyt og brutalt... Whitebox har hatt problemer leeeeeenge... likevel bestiller folk der fortsatt? PRISEN! sier ikke mer.... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kan ikke annet enn å le høyt og brutalt... Whitebox har hatt problemer leeeeeenge... likevel bestiller folk der fortsatt? PRISEN! sier ikke mer.... Om jeg vet at Biltrend AS er i insolvensforhandlinger da bestiller jeg vel ikke ny bil der og betaler på forskudd? Om du bestiller hos WB og vet at det er 50/50 sjanse for at du får maskinen, og det da er mest sannsynelig at det en aller annet feil på den, ja da bestiller du heller hos en annen selv om det koster 1000 kr ekstra. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Den koster over 2000kroner ekstra, du betaler ikke forskudd, og det er ikke mange som har hatt problemer med pc'en, har lest om to her på forumet..... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kan ikke annet enn å le høyt og brutalt... Whitebox har hatt problemer leeeeeenge... likevel bestiller folk der fortsatt? PRISEN! sier ikke mer.... Om jeg vet at Biltrend AS er i insolvensforhandlinger da bestiller jeg vel ikke ny bil der og betaler på forskudd? Om du bestiller hos WB og vet at det er 50/50 sjanse for at du får maskinen, og det da er mest sannsynelig at det en aller annet feil på den, ja da bestiller du heller hos en annen selv om det koster 1000 kr ekstra. Hvor kommer denne statistikken fra? Det er så dumt med "alle" her på forumet har hatt problemer. Dessuten er det de som er misfornøyde som skriker høyest siden de har en grunn til det. I tillegg representerer ikke de kundene her på forumet alle kundene til WB. Skal ikke drive noen proWB kampanje, men må si meg knusende fornøyd med Novembertilbudet. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Dersom dere virkelig vil kaste bort tid og penger så er jo absolutt Whitebox Datasystems førstevalget. Jeg ville ikke bestilt Pc fra et enkeltmannsforetak på hønefoss. Det er en god regel i næringslivet at man vet hvem man handler med og sørger for at det er seriøse aktører. WB kan absolutt sies å være det motsatte. Så man bør kanskje tenke litt lenger en nesen rekker. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har du selv hatt erfaring med WB Frekkas? Hvis ikke kan du egentlig ikke bare uttale deg og hvorvidt WB er ett seriøst firma eller ikke! Har lest om to er på forumet som har hatt problemer med WB, hvis du ser bortifra leveringstid under novembertilbudet. Flere har jo faktisk fått gratis oppgradering av pcen, siden leveringstiden ble så lang Har egentlig heller ikke store erfaringen med WB selv, borsett fra ett par mailer fram og tilbake. Leveringstiden er nok litt negativ, men ble jo opplyst det både på mail, og på hjemmesiden deres. Håper de sender pc'en i morgen eg, muligens med oppgradering Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har du selv hatt erfaring med WB Frekkas? Nei, og har ikke tenkt å få det heller. Hvis ikke kan du egentlig ikke bare uttale deg og hvorvidt WB er ett seriøst firma eller ikke! Har lest om to er på forumet som har hatt problemer med WB, hvis du ser bortifra leveringstid under novembertilbudet. Flere har jo faktisk fått gratis oppgradering av pcen, siden leveringstiden ble så lang Jeg forholder meg til det som er sagt og skrevet om WB og gir derfor min mening. I tillegg forholder jeg meg til normale tommelfingerregler innen for næringsliv og hvem man handler med for å unngå å brenne seg eller lide økonomisk tap. Dessuten er det viktig å de faktisk holder seg til lovverket, Whitebox har tydeligvis en litt annen forståelse av forukerkjøpsloven enn de fleste andre. Har egentlig heller ikke store erfaringen med WB selv, borsett fra ett par mailer fram og tilbake. Leveringstiden er nok litt negativ, men ble jo opplyst det både på mail, og på hjemmesiden deres. Har også lest litt korrespondanse mellom WB og kjøper og kan ikke akkurat si jeg er imponert over kundebehandling. Når en kunde ber om å få benytte angreretten bør ikke svaret være "Er du riktig vel bevart?" Håper de sender pc'en i morgen eg, muligens med oppgradering Håper også det for din skyld, lykke til i alle fall Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Håper de sender pc'en i morgen eg, muligens med oppgradering Håper også det for din skyld, lykke til i alle fall Joda, takker for det Og det er jo tydelio at kundeservicen til WB suger, men for den prisen er jeg villig til å satse litt.... Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har lest om to er på forumet som har hatt problemer med WB, hvis du ser bortifra leveringstid under novembertilbudet. hehe bare to stykker som har hatt problemer? seriøst har du sett på forumet eller? eks da forrige gang når de hadde tilbuder det var i vår, da ble det 12 sider her på forumet ifra kunder som ikke fikk levert varern og det trådløse nettkortet verket ikke. det er mange flere en to stykker det. min laptop har være borte nå siden oktober.. ja det er lenge siden. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det er ikke bare her folk klager. Folk klager også på Dinside.no, så det er ganske mange som er misfornøyde med WB. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 ja, når forbrukerrådet sier at de har mange som har kontaktet de pga. whitebox. så da er det vel ikke bare to. 15 sider om folk som hadde problemer med det siste tilbudet til whitebox Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg mener det burde være mer enn nok grunn til å la være å bestille hos Whitebox Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Thelle - Tar du oppdrag eller? Henter du min PC samtidig? Hønefoss er jo ikke så langt unna Oslo så jeg kan jo ta turen dit selv. Den ble lovet sendt sist fredag, "senest mandag!", som han sa. Virker som det er en god del av dere som har tenkt å ringe på mandag. Kommer vel ikke igjennom da, jeg Får kanskje vente med å ringe til tirsdag ehh... skjønner du ikke selv at det er noe rart med det firmaet når du må få andre til å dra til de.. bare lurte på om det forsatt høres så veldig lurt ut. Eeehh... jo, skjønner det! Var vel i utgangspunktet ikke helt seriøs når jeg ba ham om det. Men det skjønte vel ikke du? Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Dere som har fått sånne gull-oppdateringer gratis....-hvor mye er det snakk om at dere har fått, og hvor lenge måtte dere vente? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Var vel i utgangspunktet ikke helt seriøs når jeg ba ham om det. Men det skjønte vel ikke du? jo da. men det var en her som har gjort det da.. han som bor i danmark. så du skal ikke si at ingen andre vil gjøre det. Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Var vel i utgangspunktet ikke helt seriøs når jeg ba ham om det. Men det skjønte vel ikke du? jo da. men det var en her som har gjort det da.. han som bor i danmark. så du skal ikke si at ingen andre vil gjøre det. Da er vi enige, da Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har nå ventet i en måned på min ordre av to stykk CL1557 (november-tilbudet). Hvis dem ikke har et sendingsnummer klart til meg i morgen tidlig (mandag), så avbestiller jeg begge to på flekken og går for desember-kampanjen hos Netshop (1557A for 9995 kr). Makan til useriøse bissniss-nisser har jeg ikke aldri vært borti Lenke til kommentar
niss27 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg gjør det samme! Mandag morra eller så blir det netshop Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vel, kall meg dum, gotroende osv. Men nå er det ingen andre webshop'er som har 1557 inne. Netshop har ett tilbud med cd-brenner og dvd avspiller, "dårligere" grafikk kort. Ellers nesten identisk. Etter ett raskt søk hos Brønnøysundregistrene fant jeg vår gode venn og data leverandør Whitebox. http://www3.brreg.no/oppslag/enhet/detalj....orgnr=984752016 For de som ikke er "lokalkjent" men som ikke bor sånn veldig langt unna oslo/drammen så kan jeg fortelle følgende. Postboksen er lokalisert i Vik senteret i hole kommune. Hit kan du komme ved å kjøre E16 Oslo-Hønefoss. Kommer du fra Oslo så passerer du Sundvollen, Sundøya, Garntangen (der har de bra burgere) også ser du da Vik senter omtrent rett frem, kjør litt videre. Ta av som om du skulle inn på statoilen, følg derifra skiltene til Vik. Og du havner omsider på parkeringsplassen til dette senteret. Kommer du fra Hønefoss kjører du over steinssletta og når du kommer over bakketoppen (Steinsåsen) så får du ett skilt som sier Vik etter en liten stund (samme avkjøring som shell stasjonen). Ta av her og følg veien ned til senteret. Det er kanskje mulig å ta av E16 nederst i bakken, der E16 svinger til venstre, men jeg er ikke 100% sikker på dette. Estimert kjøretid fra Sandvika 30-35 min, fra Hønefoss 15-25 min (kjører ikke den veien SÅ ofte). Dette er tiden man bruker utenfor "rushtrafikken". Vet at dette kun er en postboks. Men jeg lever i håpet om å få utlevert en maskin der, eller om å få en besøksadresse. Slik at jeg kan hente maskinen på stedet. Med vennlig hilsen Frederik Thelle Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Vel Frederik, når de ikke oppgir besøksadresse er det vel en grunn til dette. Er ikke uvanlig at enkeltmannsforetak eller små ANS/AS kun har postadresse, da de gjerne baserer seg på hjemmekontor. Skulle ikke forundre meg om Whitebox driver å skrur sammen maskiner i kjelleren til daglig leder eller noe liknende. Vil tro at du ikke møter noen dersom du oppsøker postadressen. Du kan jo alltids stå og vente til noen kommer for å tømme postboks for å ta de på fersken ! Endret 13. desember 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå