Gromit Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ikke bra, ikke bra... Fikk forøvrig enda en mail fra WB: "Alle som har bestilt og kommet med på november tilbudet vårt vil uansett få sine maskiner sendt i løpet av denne uken. Du vil også bli kontaktet med sendingsnummer så fort dette er klart." Håper de snakker sant Ja du. det er lov å tro på julenissen Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ikke bra, ikke bra... Fikk forøvrig enda en mail fra WB: "Alle som har bestilt og kommet med på november tilbudet vårt vil uansett få sine maskiner sendt i løpet av denne uken. Du vil også bli kontaktet med sendingsnummer så fort dette er klart." Håper de snakker sant Ja du. det er lov å tro på julenissen Tror ikke du på julenissen Men får eg ikke pc'en denne uken avbestiller eg Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ble slutt på julenissen når onkel dro av maska når jeg var 12 og fikk servert kaffe av fadern hehehehe. Lenke til kommentar
acon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ble slutt på julenissen når onkel dro av maska når jeg var 12 og fikk servert kaffe av fadern hehehehe. :!: Men fyttirakkeren... nå blei æ skræmt gitt Etter å ha lest NepC sin historie ble jeg mildt sagt forbannet Er litt sent å avbestille nå for mitt vedkommende, men jeg anbefaler alle andre å gjøre det. Får dataen imorgen, har sjekket med posten. Men skulle ne skje slik med meg, kan jeg love et skikkelig H**** Skulle bare mangle da... Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Helt enig... Fyre opp med protesttog utenfor WB, det hadde vært noe !!!! Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Ble slutt på julenissen når onkel dro av maska når jeg var 12 og fikk servert kaffe av fadern hehehehe. :!: Men fyttirakkeren... nå blei æ skræmt gitt Etter å ha lest NepC sin historie ble jeg mildt sagt forbannet Er litt sent å avbestille nå for mitt vedkommende, men jeg anbefaler alle andre å gjøre det. Får dataen imorgen, har sjekket med posten. Men skulle ne skje slik med meg, kan jeg love et skikkelig H**** Skulle bare mangle da... Se nå grundig etter at du har fått det du betaler for Lenke til kommentar
acon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Men åssen virker det egentlig. Hvis jeg åpner pakken og ser at noe mangler, for å si om ikke hela maskinen mangler , eller ble ødelagt i posten. Skal dette sjekkes før jeg betaler oppkravet, eller kan jeg betale ta den me hjem og se om noe mangler? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Du får nok ikke åpnet pakken før du har betalt for den, så du må nok betale for den før du finner ut ka som mangler Lenke til kommentar
acon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Åssen er det med garanti, rettigheter o.l. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 2års garanti fra WB.... Noe mer vet eg egentlig ikke Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Men noen som vet om en god trådløs mus til denne pc'en? Bør jo helst ikke være en med en svær dockingstasjon, men den bør samtidig duge til gaming... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Men åssen virker det egentlig. Hvis jeg åpner pakken og ser at noe mangler, for å si om ikke hela maskinen mangler , eller ble ødelagt i posten. Skal dette sjekkes før jeg betaler oppkravet, eller kan jeg betale ta den me hjem og se om noe mangler? Du kan jo benytte deg av angreretten dersom du gir melding til selgeren innen 14 dager. Blir du ikke opplyst om angreretten (tipper Wb ikke gjør dette) har du 1 års angrerett. Husk at varen må leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde. Hva gjelder reklamasjon har du 5 år. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har alle her hatt problemer med WB eller er det bare at mange av dere har sett at noen har problemer med de? Jeg vet de har hatt problemer å levere ut pc'er i november, men har de hatt det resten av året også? Er det noen som ikke har hatt problemer med dem? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Bare å nekte å løse ut pakken og sende de et brev at du bruker angreretten din det. Du må dekke returportoen til whitebox, men som de somler er de antakeligvis dundas før du får returkravet Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Angrerett: (kopiert fra mail fra Komplett.no) FORBRUKERENS ANGRERETT (Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp) Du er pliktig å gi melding til selgeren innen 14 dager (jf. Angrerettloven §13) etter du har mottatt varen om at du ønsker å gå fra avtalen og benytte deg av din angrerett. Kontakt derfor vårt kundesenter så raskt som mulig dersom du vil benytte deg av din rett til å angre på et kjøp. Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side (jf. Angrerettloven § 12 punkt a). Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Du kan altså ikke sende varen i oppkrav til oss. Er varen sendt gjennom posten eller annen selvstendig fraktfører skal den sendes tilbake på samme måte (jf. Angrerettloven §15 tredje ledd). ANGRERETT PC Dersom du benytter deg av angreretten ifm. med et tilvirkningskjøp (ferdigbygd PC), så er du pliktig til å betale de ekstra kostnadene som påbeløper for utført arbeid og medgåtte materialer (jf. Angrerettloven §16 første ledd). Dersom dette er et tilvirkningskjøp, løper fristen for å benytte deg av angreretten fra du mottar disse opplysningene. (jf. Angrerettloven §11 andre ledd) Endret 7. desember 2004 av squabbish Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 vel, men det ser da ikke ut som de bryr seg så mye om det de får av klager og brev folk. så jeg vet ikke helt da.. har vært helt uten laptopen nå siden midten av oktober,, og ser liksom ikke helt lyset.. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hmm.. ser på whitebox.no no at "Vi er kontinuerlig oppmerksomme på løsninger som kan bidra til at du som kunde til enhver tid får optimal service." Om whitebox kan vi kan gi de noen hint.. 1. ikke lyve til kunder. 2. Gi tilbake meldinger om hvordan det går med tinger. 3. Svar på hendvendelser. 4. Ikke være frekk på telefonen eks. "er det riktig vel bevart" passer ikke helt inn. Er det noen som vet om hvor lang tid de forbrukerråd folka bruker på klager osv? lurer på om jeg blir uten pc i julen også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Blir du ikke opplyst om angreretten (tipper Wb ikke gjør dette) har du 1 års angrerett. WB opplyser om angreretten på helt normal måte. 3 md er vel angreretten for dem som ikke er opplyst. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Blir du ikke opplyst om angreretten (tipper Wb ikke gjør dette) har du 1 års angrerett. WB opplyser om angreretten på helt normal måte. 3 md er vel angreretten for dem som ikke er opplyst. Er ikke opplyst om angrefrist er den faktisk 1 år generelt. Spørsmålet her blir kanskje om dette er et tilvirkingskjøp, da har du som du sier 3 måneder. Selger har en opplysningsplikt om dette og du skal få med angrefrist skjema. Lenke til kommentar
Racerfreak Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Men noen som vet om en god trådløs mus til denne pc'en? Bør jo helst ikke være en med en svær dockingstasjon, men den bør samtidig duge til gaming... god trådløs mus? Vel i prisklassen 600 så blir vel det enkelt Logitech MX1000 med laser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå