Andreasfe Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Har nå kjøpt meg en AMD Athlon XP-M 2400+ (35W) Men jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg kan få endret på multipieren... Slik ser min BIOS ut inne på Soft Menu. Brand NameFrequency System Performance FSB Frequency CPU Interface Memory Frequency - Row active delay - RAS-to-CAS delay - Row-precharge delay - CAS Latency Power Supply Controller - CPU Core Voltage - DDR SDRAM Voltage - LDT Voltage - AGP Voltage Hovedkortmanualen min er for NF7-S også. Ifølge den så er det to forskjellige oppsett på SoftMenu. På "Soft Menu Setupen på det andre kortet så er det , ifølge manualen, et alternativ til å skifte Multipier. Kjører det kortet på en annen bios da? Må jeg kanskje flashe Bios for å få dette valget? Søkte rundt omkribg før jeg skrev dette innlegget, men fant ingen verdens ting. Kan noen hjelpe meg? Er litt kjipt å sitte med en AMD Athlon XP-M som kjører med 6 som Multipier nå. 1 GHz jippi Endret 20. november 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Er dessverre redd for at du ikke kan justere multiplier med NF7-S2G. Send det i retur og kjøp et AN7 eller NF7 2.0 om mulig Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Faen. Det var nedtur. Kjøpte det kortet på Datakjeden i nærheten av der jeg bor. Jeg får nok bare sette tilbake den gamle prosessoren. Har planer om å bygge en server etterhvert, så det er mulig at jeg ikke gidder å levere tilbake hovedkortet. Kjøper heller nytt hovedkort, pluss et billig kabinett neste lønning. Da har jeg deler nok til en server.. Dette her skal være riktig kort? Isåfall så kjøper jeg det + et billig kabinett og et rævva skjermkort. Minne og harddisk har jeg fra før.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Dette her skal være riktig kort? Ja, det stemmer. Går en annen tråd akkurat nå om demo-hovedkort fra komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå