Mellet Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hei.. Er på lan nå.. Har 1 switch, uten WAN Så da tenkte jeg at jeg kansje kan koble internett til det ene nettverkskorte og koble det andre nettverkskorte til switchen:) Men lurer på hvordan jeg kan overføre internett fra det ene nettverkskortet til det andre... Funket ikke med nettverksbro Så noen andre måter jeg kan gjøre dette på?=) Takk Ms.. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det skal gå med nettbro men du må krysset kabel Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Les denne guiden. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Fant ut hvordan man skulle gjøre det Var ike vanskelig i det hele tatt.. Hvorfor tenkte jeg ikke på det ? Jeg hadde 2 nettverks kort. Lokal Tilkobling1 | Lokal Tilkobling2 LAN | Internett Så høyreklikket jeg på Lokal Tilkoblink2(Internett) og valgte Egenskaper. Og valgte Avansert. Der haket jeg av: Tillat andre nettverksbrukere å koble seg til gjennom denne datamaskinens Internett-Tilkobling. Og vips.. Alle som var koblet til Switchen kunne nå bruker internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå