Kurt P Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hei og hå.. Jeg har en gammal AMD 900 mhz som jeg har putta inn et GF3 64 MB kort i for et år sida trur jeg.. Ihvertfall, har jeg aldri hatt noen erfaring med klokking og tenkte at dette måtte jo være geniale stedet å starte med litt klokking .. Jeg har aldri gjort dette før : Hva må jeg gjøre ? *Glede seg* Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 her var det mange som kunne noe Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Javel? De fleste her vet åssen man klokker.. Er det det at dere ikke gidder å skrive eller? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 2. øverste post i denne kategorien. med mindre du er blind? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 geniale å geniale pcen å klokke på .. er ikke mange mhz fdu får tynt utav dender ass- last ned programmer som rivatuner \ ati tools osv. det er slike poster på 1 siida hver dag så hvorfor ikkebare kikke litt runt ? det blir så sykt mange poster Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hadde GF3 Ti200 i min gamle maskin. Kunne klokke det opp til en Ti500. Orginal 175/400. Gikk fint på 200/500. Kunne klare noe mer. For og klokke installererer du bare den nyeste Detonator driveren fra Nvidia. Laster ned et lite program som kalles for Coolbits. og så kan du bare dra på slidere i driveren for og overklokke. Lenke til kommentar
sull Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) er detonator driverne til nvidia de driverne du finner på nvidia sin hjemmeside, under download - drivers osv? eller finner du dem et spesielt sted? haha konge fikk klokket 70mhz på core og 100 på memory på skjermkortet tør ikke prøve mer Har et Gainward Geforce 3 ti 200 "golden sample"... original setup: 200\450...no: 270\550 Hva betyr artifacts og hvordan kan jeg teste om jeg har d? Endret 3. desember 2004 av sull Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ja stemmer du finner detonator driverene der. De nye driverene til Nvidia heter forceware. Har ikke brukt dem på GF3en min, men de skal funke med både GF3 og coolbits. Artifacts er Prikker eller streker som forekommer i grafikken når du spiller. Vanligvis går det greit dersom det ikke blir for mye, men det ser jo ikke særlig bra ut. Er feil i minnet som forårsaker det. Da er det bare og klokke ned minnet igjen. Kan se på mitt 6800GT kort at dersom jeg har litt høy klokk på så begynner artifactsene og dukke opp når det blir varmt i kassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå