TehMaxIce Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Er en student som vil kjøpe en bærbar pc. det jeg vil ha er bra skjerm, skjermkort, processor. Noe som funker bra for en del spill som er litt krevende. Har surfet litt på forumet og oppdaget da Tundra. PSData - Tundra 1557x pro Ser ut som et bra kjøp, får mye bra utstyr. Er dette dog et lurt kjøp med tanke på: -Systemkræsj? -Lenge til jeg må kjøpe ny -pris/ytelse -skjermkort -spill på markedet på forhånd takk for alle svar. Ei kjempeside for alle som lurer på bærbar! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Knall PC. Har en netshop 1557GLS selv (Er samme maskina) og er knallfornøyd. Lenke til kommentar
caravan Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg kjøpte min på Whitebox og sparte dermed ett par tusen. Er på tilbud ut november. Hilsen en fornøyd kunde av Whitebox. Har fått en og bestilt enda en til ett familiemedlem. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Mener å huske å lese et sted at Netshop sin 1557 hadde et annet og bedre batteri i forhold til psData sin. Kanskje noe å tenke på, litt ekstra batteritid er jo aldri å forakte. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Pro har vell samme batteriet skulle jeg tro de sa en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå